Indtil videre har jeg haft rimlig gode erfaringer med UPS. :yes:
Men.. det skulle ikke vare ved... 😐
Den 27 oktober lavede jeg en RMA sag med en gammel Raptor disk på 36,6gb. Den 30. sender de den afsted(jeg får en 74gb Raptor istedet). Og den 4. er der en eller anden der modtager den. Det finder jeg så først ud af den 8. da jeg får et girokort fra UPS. Det undrer mig og jeg tjekker min mail hvor RMA-sagen kører, og får et link til UPS, hvor der ganske rigtig står at der er en, Birgitte i nummer 7, i Roskilde der har modtaget min pakke. Jeg kan ikke se om det er på min adresse eller om det er i en naboby(tune) den er blevet sendt til(Der er stadig problemer hos post.dk med at de sender post til de forkerte steder. Selv om at postnummeret er blevet ændret).
Så om mandagen(igår), ringer jeg ind for at klage. Både over den pakke der ikke er ankommet, men også girokortet. Det viser sig så at girokortet er fra da jeg forudbestilte Red Alert 3 hos EA games. Jeg skal selv betale portoen..
Pakken ville de efterlyse hos budet der kørte den dag og finde ud af hvor den er leveret.
Idag er jeg så blevet ringet op af UPS. De mangler noget info før de kan lede efter pakken. Hvorfor ved jeg ikke. Men de skal vide hvad der var i pakken. Hvad værdien af den er. Og nummeret til wersten Digital.
Alt det besvær, bare fordi et bud har leveret til en forkert person... :no:
I tilfælde af du måske ikke er hjemme, så kan du kontakte UPS og lave en aftale med budet om at komme forbi på et andet tidspunkt. Eller få dem til at aflevere den til en du kender. Din nabo måske...