harddisk i stykker eller ?

Diverse d.  11. november. 2008, skrevet af Trals
Vist: 255 gange.

Trals

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2008 22:12:10
Svar/Indlæg:
472/115
Hej mine ærede hwt gutter

Her for en måned siden sad jeg og browsede på nettet, i vista som ligger på min samsung disk, men pludselig frøs min computer. nå, så genstartede jeg.. og så ville den ikke starte op. da jeg kører Dualboot med win xp satte jeg den til at boote fra drevet med xp og så kom jeg ind i menu'en og kunne starte på vista og xp.. dvs. at boot sektoren på samsungdisken var "ødelagt".

Så forleden jeg sad i winamp, fik jeg pludselig en BSOD. og nu ville den slet ikke se min samsung disk men jeg kunne stadig starte op på raptor disken(win xp)

Jeg ved ikke hva der så skete men jeg rykkede lidt rundt på sata stikkene da jeg troede det måske var et dårlig kabel. men pludselig ville disken igen og alle andre diske .. Så flyttede alt data (lucky me) og testede disken med hdtune og samsungs eget program.

Har nu formateret den og den kører pt upåklageligt MEN

Tror I at hardisken har en løsforbindelse eller noget..? Det er ret underligt den sådan lige pludselig sætter ud ? :s

Det skal lige siges at jeg ikke har ocet min maskine i meget lang tid.
kimski

Superbruger
Tilføjet:
13-11-2008 19:32:55
Svar/Indlæg:
1085/166

Trals

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2008 23:39:50
Svar/Indlæg:
472/115
1# så vidt jeg kan læse har det noget at gøre med at man ikke kan se hele hd'en kapasitet? eller er mit engelsk helt ved siden af :s

men problemet med min er den bare sådan pludselig sætter ud og ikke virker.. det sket 2 gange nu..

kimski

Superbruger
Tilføjet:
14-11-2008 15:57:04
Svar/Indlæg:
1085/166
Hvor gammel er den?