UPS har fucked up i den

Hyggehjørnet d.  13. november. 2008, skrevet af mfcods
Vist: 432 gange.

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2008 09:55:12
Svar/Indlæg:
4222/223
Den 27. lavede jeg en RMA sag hos WDC.com
Den slags hvor de først sender en ny disk, og når man så har modtaget den, sender man den gamle disk afsted. Men får at de skal være på den sikre side at man ikke snyder skal man så indtaste sine kort info så de trækker det det koster at sende pakken til, og sikkert også for disken.

Det er en gammel 36gb raptor, så jeg får en 74gb istedet.

Desværre har UPS fucked up i det, så en eller anden der hedder birgitte der bor i nummer 7 i Roskilde(jeg bor i nummer 9 på bøgevejen, og det skulle der gerne stå på pakken) har den 4. modtaget min pakke. Det finder jeg først ud af den 8. fordi der kommer et girokort fra UPS. Men det er omkring noget helt andet.
Om mandagen ringer jeg til UPS for at klage over der ingen pakke er kommet, og jeg har snakket med dem der bor i tune, og min nabo for at finde ud af om der er en birgitte derinde. Men ingen af stederne er der nogen.

Om Tirsdagen bliver jeg ringet op af UPS. Og de vil så gerne bede om noget info. Hvad der var i pakken, værdien på det og et nummer til WDC.com
Alt dette har jeg skrevet til WDC.com for at få i. De har et underligt mail system, der påstår at de svarer dag til dag, men har intet svar fået fra dem endnu, andet end at de har modtaget mailen.

Og nu sidder jeg og har ikke lyst til at der bliver trukket fra min konto fordi at UPS ikke kan finde ud af at levere til den rigtige adresse/person.

Så hvad fanden gør jeg?
Er i gang med at finde et nummer til dem, men det ser ikke ud til at det virker heller!
Ubehage

Superbruger
Tilføjet:
13-11-2008 10:04:02
Svar/Indlæg:
905/100
Jeg kan ikke sige mere, end jeg allerede har snakket med dig om... 😕

Men jeg vil godt have lov at påpege, at hvis UPS kan levere en pakke til dig; og derefter aflevere den på en forkert adresse og til en forkert person, så er de da godt nok nogle amøber af rang... 😲

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2008 11:48:28
Svar/Indlæg:
4222/223
Det er åbenbart for lang tid siden de har leveret noget til mig. Til at de kan huske hvor det er. Eller også er det WDC.com der har fucked up i adressen.

men jeg har snakket med en fra UPS for ca 30 min siden. Og gav gav ham prisen på en raptor 74gb fra edbpriser. Og forklarede ham sagen. Så den skulle gerne være igang nu. Men det er fanme for sløvt fra begges sider :no:

Ubehage

Superbruger
Tilføjet:
13-11-2008 13:31:59
Svar/Indlæg:
905/100
Yep.. Meget uprofessionelt.

WDC er hermed boykottet fra min side, når de kan være så lang tid om så lidt.
UPS også - lad os antage, at WDC har lavet fejl i adressen; men UPS kan stadig ikke selv finde ud af hvor de har leveret den 🤣

2 firmaer der fra nu af vil blive husket som idioter 😉

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2008 18:50:28
Svar/Indlæg:
5421/53
#3 Så du syntes UPS er dårligere end PostDK? 😛

Ubehage

Superbruger
Tilføjet:
16-11-2008 15:24:51
Svar/Indlæg:
905/100

🤣 🤣
Det har jeg vist ikke sagt.
Men ja.. PostDK leverer da pakkerne de rigtige steder; når de leverer dem..

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2008 16:18:04
Svar/Indlæg:
4310/364
Meget modent at boykotte et firma for én fejl 🙂 Intet firma er fejlfrit. Jeg arbejder selv ved Post DK og det er ikke så fucking nemt som folk går og tror. Når bilen er fuld af pakker skal der fandme være orden i sagerne. én fejl i sekvens og der er fuck op på hele ruten. Så ro på med at svine post DK. Desuden er lønnen så dårlig derinde at det m å siges at være et respektabelt resultat der kommer ud af det.

Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2008 16:59:54
Svar/Indlæg:
2263/135
var der noget i den anden pakke som der var noget værd. Oppustelig ged eller en helt tredje ting...?

Ubehage

Superbruger
Tilføjet:
27-11-2008 13:43:43
Svar/Indlæg:
905/100
Hans nye harddisk - som han skal betale for, fordi han ikke har modtaget den 🤣