Overclocker
Tilføjet:
13-11-2008 17:45:58
Svar/Indlæg:
6/3
Hej HOL,
Har et problem. Jeg har lige fået installeret Counter strike som jeg ikke kan spille fordi at jeg efter ca. 5 minutters spilletid får en sort skærm.. (Det jeg ser, er en tændt skærm med en "slukket computer"
Hvad kan dette skyldes? Jeg har lige fået nyt grafikkort i, og det kører som det skal, men det er som om at ligeså snart jeg går i gang med noget krævende såsom at se en film eller spille et spil at jeg oplever dette. Noglegange gør den det hensynsløst når jeg også bare sidder med et word dokument eller MSN live... Jeg har kigget hele maskinen igennem for hardware fejl, men har ikke testet det. Jeg ved ikke om der findes fejlsøgningssoftware til hhv. motherboard, gfx og ram, men ville være for fedt hvis der gjorde. Jeg bebrejder en af disse 3 for dette, hvor jeg helst vil tro at det er bundkortet, og hvor jeg helst ikke vil håbe at det er grafikkortet.. :S
Jeg har tænkt mig at købe nyt bundkort, og nok også nogle nye ram her d. 1 december, og så har jeg tænkt mig at returnere kortet til Komplett, som stod for salget..
Er der nogen der ved hvad det primært skyldes, det her problem?
Setuppet er:
E8400
P5N-D Nforce 750
xfx gtx 260
OCZ sli ready ram
corsair 750w
x-fi platinum
Og så er det vandkølet..
håber der er nogen der kan komme med et bud på hvad pokker det kan være.. Men jeg er pænt sikker på at det enten er en hardware, eller driverfejl..