Ford GT40 er bar den fedeste bil i verden.. der findes kun få i danmark... men den sparker bar total røv 😀 en lille ekstra detalje er at den kun er 1 meter høj på det højeste punkt på bilen der af de 40"
#1 Kan kun sige jeg også synes det er noget af den fedste bil ever 😀 #2 Nice link må da lige få den film hentet ned. #3 Kan godt være der findes meget der er hurtigere, men næppe nogen med så flot en krop som en Ford GT40 😛
hehe, det ser helt forkert ud de første 10-15sek den trækker hjulene rundt... man er jo vant til der kommer røg næsten med det samme, men fordi det er slow.mo, virker det bare unaturligt lang tid 😛
7# Helt enig, de har en lækker lyd de Subaruer, kig eventuelt på denne her, den har jeg fået en tur i og der kan sådan en Ford sgu godt pakke sammen.. 😛
#11 svedig øse.. du skal lige vide at en Ford GT40 går standard fra 0-100 på 3,3 sec med 550hk så en 1000hk er lidt vildere... tvivler på der er ter mange andre biler der nakker den i optræk med mindre du har en bugatti eller en barabus
Det er tæt nok på i hvertfald du kan jo selv regne ud hvad det er af hk per kilo. der er mange som er blevet slemt overrasket når man holder i et lyskryds da den ikke sådan ligner noget som tager så hårdt ved som den gør.
nææææ du, hør lyden på den celica og smid den ford ud af vinduet (er ford mekaniker, og den bil ford gt lyder hurtigere end den er, mange andre biler jeg hellere ville hoppe på, eksempel en m5´er....)
edit; og jo er godt klar over m5´eren er langsommere, men er forskel på følelsen at rykke nogle af 800kg frem for 2 tons på den anden side af 5 sekunder.....
Mon dog den er målt til lige lidt over 5 sek den er ikke helt std under hjelmen og under vognen er bygget op med noget bedre affejring så den tager ved på en helt helt anden måde. Men den rykker godt af sådan en gammel bil af være den jo alligevel 36-37 år gammel 🙂
Min min mors lille racer bil med v8 motor klarer sig nu også godt 3,5 liters rover v8 motor og 350 hk til en bil der vejer lige godt 1000 kg en ting er at fyre den af en anden ting er at få stoppet 😀
I snakker og røven går 🤣 🤣 Jeg har været en tur på Anderstorp og prøve en Formel 1, to gange endda. Det er godt nok ikke de nyeste F1'ere, men 550-600 HK til 520 kg bil, det er noget der rykker. 0 til 200 til 0 på 7 sekunder. De 4 sekunder til at nå 200 og 3 sekunder til at stoppe igen. Læs mere her: http://www.gavekortet.dk/suppl... Efter sådan en opbremsning kan man smage sin morgenmad igen 🙂 Kan virkelig anbefales, hvis man kan lide at køre stærkt. jeg nåede ca 310 km/t på langsiden. Ellers er jeg også mest til V8 bulder fra enten en USA bigblok eller en AMG Mercedes al'a den pace car Formel 1 benytter
Hvis jeg kunne vælge frit,. Skulle det være en audi Urquattro fra firserne. Sådan en gruppe b ting der er linket til længere oppe. Indtil da må jeg nøjes med at eje den samme motorblok. ( 5 cyl audi 2.3e )
Det er en nice bil og den har den bare en lækker lyd sådan en motor. En URqauttro koster ikke så satrans mange penge i tyskland også skal den bare hjem på plader men det bliver nok et problem at betale den fri.
Men jeg er også blevet lovet en tur i en gammel grubbe B rally bil mangler stadig at få turen man en Lancia Delta Intergrate har jeg da været ude og køre i. Den er også virkelig lækker sådan en bil men hold da helt ferie den er dyr at hold kørene 😲