Overclocker
Tilføjet:
14-11-2008 09:44:23
Svar/Indlæg:
38/10
Forleden fik min computer en gang trykluft fra en håndkompressor for at fjerne støv fra kølere, kabinet mv. Dette er gjort en del gange før uden problemer.
Well jeg booter op og der går ikke mange minutter før musen går ud, min usb harddisk slår fra samt alt andet tilsluttet usb-stik fra bundkortet kobler fra. Hva satan???
Nå jeg prøver at genstarte...samme stunt sker igen
Prøver at kigge i bios om noget usb skulle være disablet men det er det ikke.
Efter mange genstarte prøvede jeg at clear cmos ved at tage batteriet ud og i igen.....selv om jeg ikke regnede med at det ville gøre nogen forskel...korrekt :(
Kan kun tro at jeg måske har blæst lidt for hårdt på en eller anden komponent på bundkortet. Alt andet fungerer upåklageligt undtagen al usb-tilslutning. Hvis jeg hiver et usb-stik ud og sætter det i igen, finder windows tilslutningen men siger noget i retningin af "usb-enheden blev ikke genkendt" og at den ikke fungerer.
Jeg er nødsaget til at smække keyboard og mus i de gamle "ben-stik" for at kunne anvende computeren.
Hvad fan' gør jeg?? Ret trist i længden ikke at kunne bruge sine USB-porte?
Er der ikke andet for end et nyt bundkort?? Hvordan bruger i trykluft...via dåse eller kompressor? (troede ikke en lille hånd kompressor kunne gøre nogen skade...en af de orange fra Bauhaus, som minder om en lille kuffert)