Jeg skal geninstallere både vista og xp, men kan ikke bare formatere min vista drev, da det ligger nogen filer som jeg gerne vil beholde. Derfor vil jeg slette vista filer manualt, men hvad mener han med dette: http://blogs.infosupport.com/r...
Andet sprøgsmål er: Skal jeg installere vista først og bagefter xp. Fordi jeg kan huske at vista har ødelagt min boot fil her sidst.
#2 Er på rette spor. Vil man køre multi-boot skal det ældste OS installeres først, da man ellers ikke kan være sikker på at boot loaderen genkender alle OS.
Hvis jeg ikke ta' fejl så har vista fjernet min xp fra boot menu. Men nu er det alt for lang tid siden jeg har formateret min harddisk. Problemmet ligger også i, at jeg ikke kan prioretere hvilket system skal starte op automatisk. Har prøvet flere programmer, men vista giver ikke adgang til at starte xp som default. #2 Har næsten ingen plads på min usb hdd-er og det er nok umuligt at brænde 50gb på skiver. Plus jeg hader min dvd brænder. Den kunne ikke en gang installere splinte nyt Fallout3 til at sarte med. 😕 #1 Min komandpromt virke nu kun fra Administrator, selv om jeg er admin. 😀
#4 Prøv at tage alle dine ram ud, pånær en klods. Jeg har haft samme problem efter en re-install af Vista med dual-boot. Min pc kunne ikke finde XP, men da jeg hev rammene ud virkede det. Ved ikke Hvorfor?
#4 Det lyder lidt mystisk, men skal nok prøve det nå jeg når så langt. Lige nu er det mere vigtigt at fjerne vista filer uden at formatere. Var sikker på at flere herinde har haft det samme problem. Men så må jeg bare igang med at google.