Need For Speed: Undercover

Spil d.  14. november. 2008, skrevet af Mr. Anderson
Vist: 1426 gange.

Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2008 18:02:11
Svar/Indlæg:
4107/224
Jeg går ud fra alle NFS fans'ne allerede ved det kommer her d. 21 november. Jeg glæder i mig i hvert fald. 🙂

Hvis bare det ikke bliver sådan noget miks af Carbon og Pro Street, så er jeg glad. Most Wanted om igen, YES SIR!

Hvordan synes i det ser ud?

Trailer(e)/Teaser(e) i HD: http://www.gametrailers.com/ga...
Gamer_Chres
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2008 18:17:49
Svar/Indlæg:
1158/321
Det ser ud til at blive okay, selvom jeg ikke forstår hvorfor EA ikke FATTER at vi vil have day/night cycle med!

Og hvornår tager de mon neon med igen? :'-(


Bims
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2008 18:25:48
Svar/Indlæg:
2599/378
#0
Detsvære har hørt at det præcis bilver en miks af Carbon og Pro Street, det ser også sådan ud på billederne og filmene!

Jeg syntes det lydder fedt 😀


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2008 18:54:33
Svar/Indlæg:
8762/174
jeg glæder mig bestemt også men synes godt nok de seneste spil har skuffet rimelig meget. så jeg vil helst prøve det først også give min bedømmelse der efter,
Hvis det bare er lige så god som Most Wanted eller bedre så bliver jeg da bestemt glad 😀


nitrotg
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2008 19:04:33
Svar/Indlæg:
522/172
syntes ærligtalt ikke rigtig der er noget nytænkning i spillet.. alt sammet set før i deres tidligere spil...


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2008 20:16:18
Svar/Indlæg:
2576/125
Efter jeg har spillet det, må jeg sige, at det skuffer lidt. Most wanted er stadig det bedste i serien efter min smag, de første var originale. Men det her er nemlig et mix af carbon og prostreet. 😕

Don't ask, don't tell.


Nkaj
 
Overclocker
Tilføjet:
14-11-2008 22:20:36
Svar/Indlæg:
857/180
#5 Hvor har du spillet undercover henne? Eftersom det ikke erudkommet endnu


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2008 10:05:24
Svar/Indlæg:
10398/435
#6, hvad mon "Don't ask, don't tell." betyder?


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2008 11:10:36
Svar/Indlæg:
3332/33
#6 omg


Lennart1992
 
Overclocker
Tilføjet:
15-11-2008 11:30:32
Svar/Indlæg:
861/54
Synes altid NFS: spillene har været for urealistiske..

Det eneste bilspil til pc jeg hopper med på er Test Drive Unlimited.

Og til playstation slår Gran Turismo altså alt!

Der må I være enige 😲


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2008 11:43:08
Svar/Indlæg:
4230/89
Need for Speed Hot Persuit var rigtig fedt,
det var også originalt, som det første af slagsen hvor politiet pludselig kunne fange dig...


Undergroud 1 og 2, var rigtig fede,
der var også noget nyt med, i form af deres Underground Racing Leage(URL) løb
og der var for alvor åbnet op for mulighederne med at tune/style sine biler...
og der var en væsentlig grafik forskel fra 1 til 2...


Most Wanted(efter min mening også den bedste i serien)
der var gjort rigtig meget ud af at lave hele "verden" så interesant at køre i som mulig,
det var næsten ligeså sjovt at køre rundt for at finde de forskellige løb, som det var at køre løbene selv...
og der var kommet en hel del fede biler med 🙂


Carbon, og Prostreet.
tjae, jeg prøvede dem begge hos en kammerat, og hold da fast hvor jeg glad for jeg IKKE har købt de spil, det er da det værste bras EA nogensinde har lavet...
jeg skal ikke kunne sætte en finger på hvad det er,
men der er bare noget der giver mig lyst til aldrig at spille de spil igen...

Konklusion: hvis Undercover er en blanding af de to,
kan jeg ikke lide der 😉


#9 TDU er faktisk ret fedt også 🙂
men jeg syntes ikke nødvendigvis et bilspil skal være realistisk for at være godt...


JF_Fredsgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2008 15:32:57
Svar/Indlæg:
1000/101
Synes Carbon var rigtig fedt, men nåede aldrig at blive færdig med Most Wanted da jeg fik det på FY FY vis, og det gik bort sammen med min harddisk ☹
Men nu er jeg ved at købe det igen af en herinde 😀

Da jeg i forvejen har hvis ikke købt, så prøvet samtlige NFS spil, så synes jeg da ikke Undercover skal være en undtagelse.. men GAL hvor var Pro Street dog en skuffelse!


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2008 22:48:55
Svar/Indlæg:
4107/224
Jeg synes faktisk at Pro Street var OK. Det skildte sig ud. Det jeg IKKE kunne klare ved spillet, var styringen. Det føltes jo forhelved som at køre en lastbil 😐

Carbon synes jeg var OK. En grafisk udvidelse af Most Wanted, selvom der var et eller andet det manglede.

Most Wanted. Fedt! Originalt.

Hvis man tager styringen fra Most Wanted, Udvider stylingsmulighederne i Underground 2, Laver en ORDENTLIG grafik (hvilket det ser ud til de gør), og som prikken over i'et, et KÆMPE udvalg af biler! Så er jeg solgt! Jeg glæder mig til demoen :yes:


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2008 23:31:53
Svar/Indlæg:
10398/435
#2, så tror jeg du har hørt forkert..

Its successor though, Undercover is mercifully taking things back a few steps, closer to the awesome gameplay that was seen in some of the better games, like Most Wanted. If ProStreet was a damaged car rolling into the pitstop then Undercover is repaired and freshly oiled car rolling back out into the race with piss and vinegar replacing the fuel. That's a good thing.

Thus, Need for Speed: Undercover abandons the set, straight-out races and fenced in laps of ProStreet and gives players back what they really want; a huge, expansive world to play around in. It's a massive, realistic arena dotted with plenty of shortcuts, long stretches, hairpin corners and well-hidden jumps.

Undercover is returning to its roots in other places though, not just in the layout of the levels and the general free-roaming game structure. It's also bringing back a reinvigorated story and a more adult, sensible presentation. Gone are the neon logos, cheering crowds and 'R3act Team Sessions' - they've been replaced by an actual plot, some Hollywood actors and a perhaps too-serious approach to in-game cinematography.


http://www.bit-tech.net/gaming...


Bryde
 
Superbruger
Tilføjet:
22-11-2008 13:22:43
Svar/Indlæg:
243/196
Jeg har prøvet det nu og synes det er skuffende. Grafikken er blevet dårligere og synes historien er dårlig.

Så vil ikke anbefale det.


SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2008 13:31:09
Svar/Indlæg:
3011/103
Glæder mig til at prøve det, selvom jeg må indrømme, at jeg regner med at blive skuffet. Jeg synes ikke de har gjort det godt siden Most Wanted. Undercover 1+2 var fede, men Most Wanted er nu altså min favorit.


TheSheriff66
 
Overclocker
Tilføjet:
22-11-2008 15:39:06
Svar/Indlæg:
236/39
Jeg har spillet det i et par dage nu, og jeg må virkelig sige det skuffer mig. Ja det er faktisk det hele der er lavet for dårligt.. Desværre 😉 😉


Lennart1992
 
Overclocker
Tilføjet:
22-11-2008 15:39:25
Svar/Indlæg:
861/54
GUTTER!

Lad være og køb det!

Styring sucks, realismen sucks.

Alt er bare noget bæ!

Meget værre end Pro Street.

Spar de 2-300 kr!


Gamer_Chres
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2008 15:44:25
Svar/Indlæg:
1158/321
Synes det er rimelig nice i forhold til Pro Street.

Styringen er virkelig fed (Har så også kun brugt mit MOMO rat) især det med at man lige kan lave en 180 graders vending.

Og så er det nice med politi.

Men til gengæld er Styling sektionen VIRKELIG blevet nederen.


Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2008 15:44:46
Svar/Indlæg:
6624/113
Ragelse, efter min mening.

Jeg kan ikke se forskel på Undercover og Carbon udover storylinen og lidt skuespillere som jeg helst var fri for at skulle sidde og glo på hele tiden.

Og få for fa***n i h*****e da fjernet den fu****g gloom effekt - det er til at brække sige over at se på.

Bedømmelse : ½ ud af 10 racerrat. (ENESTE redning er free roam)

Konklusion : Total mangel på fornyelse og indhold.


Bryde
 
Superbruger
Tilføjet:
23-11-2008 00:46:27
Svar/Indlæg:
243/196
#19 enig ;)


#21
7913
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2008 03:15:48
Svar/Indlæg:
1124/68
Det er fandme det værste bilspil jeg har prøvet til dato. føj !!!


#22
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2008 03:36:29
Svar/Indlæg:
4689/105
#19 Jeg synes nu det er fedt at de smider noget historie ind i det, men nu er jeg så også hardcore RPG-fan, og så er det jo en selvfølge at man skal kunne lide en god story-line.

Men udover det, er det KRAFTEDEME noget bæ det her! Jeg har altid købt NFS til release lige siden Underground.

- Jeg blev en lille smule skuffet med Most Wanted. Nye fede ting, men nogle ting blev dårlige. "Det retter de jo nok op på næste gang" tænker man, men "CRAP CONTINUES"

- Jeg blev meget skuffet over Carbon

- Jeg blev ubeskriveligt skuffet over Pro Street. Hvordan kan man lave sådan en FEHLER? Jeg gad ikke engang at gennemføre det lort.

Jeg er så blevet skuffet over det her. Dog ikke så kraftigt som med Pro Street. Vil sige noget i omegnen af Carbon-skuffet 😛

Hvad har de gjort ved den styring? Nu var de lige ved at få en smule realisme ind i Pro Street for det vil kunderne jo have, men satme nej, vi fjerner det sku igen 🤡

Jeg må indrømme at jeg ikke engang købte det her først. Efter Pro Street turde jeg sku ikke at købe det, hvis det nu var så røv som det. Det var da godt jeg hentede det over nettet først, for det er sku ikke værd at købe.

Hver gang de har lavet noget godt, så skifter de det ud, og laver noget lort. Hver gang de laver lort erstatter de det med andet lort. Hvorfor beholder de ikke bare de gode ting i spillene, i stedet for at skifte dem ud?

"Nå for satan, det kunne vores kunder li' det der. Lad os skodde det igen og prøve noget andet" 🤡

Nej, jeg må gå tilbage til mit "Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir" og få gennemført det så. Havde ellers set så meget frem til det her, efter den store skuffelse med Pro Street, for de måtte da snart have lært hvad kunderne kunne lide? Men nej, åbenbart ikke :no:

Så det er bare back to Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir og så kan jeg rode lidt med mit nye vandkøling 😉


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2008 03:46:47
Svar/Indlæg:
23132/740
Need for Speed II, Need for Speed Porsche Challange og Need for Speed - Underground 2 står - for mig, som værende de bedste spil i serien. Jeg må indrømme, at jeg ikke er den store entusiast inden for dette område. Men lige siden "Carbon", har jeg været lidt tabt...


Trals
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2008 12:45:01
Svar/Indlæg:
472/115
For mig synes jeg også at NFS Most Wanted var toppen og siden er det da næsten kun gået ned af..
jeg vil dog mene carbon er det ringeste i serien endnu .. I pro street kunne jeg godt lide at de havde fundet ud af at få noget realitet ind i det og det skullederda meget mere af.. Jeg kan ikke klare at se en bil gå fra 250 kmt til ca. 150 kmt på under 1 sekund ved at slippe speederen og dreje! hvor er realismen come on ?!!!

her i undercover skulle de bare have lavet det realistisk noget i stil med Grid.. og graffikken ligeså da .. den stinker ikke i forhold til resten af NFS serien men den er bare ikke kommet videre siden Most wanted 😕

off topic:
Er der nogen der kan fortælle hvorfor der altid er et lille delay med styringen af biler i bilspil.. ret forvirende hvis man har kørt bil en hel dag (irl) og så komme hjem og vil race.. så skal man igen til at vænne sig til man skal reagere 0,25 sekund før?
jeg synes dog ikke det er så galt i TDU.. nu atager jeg lige Grid som eksempel.. man kan se rattet (hvis man sidder inde i bilen) følger min irl bevægelse.. men bilen reagere med det nævnte delay .. det er da mega dårligt i mine øjne!!!


Bryde
 
Superbruger
Tilføjet:
23-11-2008 14:20:00
Svar/Indlæg:
243/196
Jeg vil sige Grid er det bedste bilspil længe. Det svær styring og meget mere realistisk. Jeg har sådan et Logitech G25 rat. Og det squ meget sjovere når der er lidt udfordring end sådan noget dåsemad need for speed desværre er blevet.


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2008 14:28:29
Svar/Indlæg:
8762/174
Nu har jeg ikke spillet det nye undercover endnu men ved ikke om jeg overhovedet gider at hente det.

Brug pengene på at købe GTR Evolution og kom ind og køre noget ræs sammne med mig så skal jeg dele nogle tæv ud på banen 😀 😎


Retro
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2008 14:46:42
Svar/Indlæg:
1643/172
Jeg fatter ikke at en spil som prøver at efterline ulovlige gad race ikke har følgende ting med sig. Open World map (GTA style) Så man ikke er låst fast til en fast rute i spillet. Vis man køre i et ulovligt race handler det vel bare om hvem der køre hurtigst fra punkt a til b lidt som man gør i Bullrun løbet. Der er lige nogle små checkpoints undervejs, men i NFS serien er man alt for meget låst fast til en fast vej. Frem for at lade en selv bestemme hvilken en vej der bedst kan betale sig at køre for at nå frem til de næste checkpoint. Ingen mennesker der går på gaden WTF er verdenen virkelig så steril i NFS serien. Alt for lidt modtrafik de civile biler i spillet. Det virker som om det bare er tomme veje man køre rundt på uden mennesker og andre biler. Spillets AI er alt for dårlig.

Der findes allerede et spil der har alle disse ting Midnight Club: Los Angeles, men det spil bruger også GTA IV engien så det forklare vel hvorfor der er mennesker med og Open World feel over det, men stadig er AI ikke for god i det spil heller. Ja og på mystisk vis er det umuligt at køre nogen ned i det spil for alle mennesker man prøver at køre ned har spiderman reflexer 🤣


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2008 14:54:06
Svar/Indlæg:
2576/125
#27 Ja, LA er faktisk et ret godt spil. Bilspillenes svar på GTA. Man har totalt free roam, og der er masser af trafik. Dog er styringen lidt kedelig, og AI'en er lidt underlig. Resten er for fedt. Især alle de aftermarket dele man kan få. IRL stuff, og ikke som NFS hvor det bare er noget de har fusket sammen.


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2008 15:06:28
Svar/Indlæg:
4107/224
Jeg må sige jeg også er lidt skuffet over det. Ikke så slemt som Pro Street, nærmare carbon. og hvad sker der det sluger CPU kræft 😲 Jeg kører oppe i det røde felt hele tiden med min E6700 @ 3.5 GHz 😐


hansen2605
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2008 15:49:00
Svar/Indlæg:
2845/99
#29

har hørt en del om diverse fps flops, men så vidt som jeg er kommet frem til med mit setup, så har jeg intet oplevet endnu med alt på high/on i 1280*1024 opløsning..... så enten er alle andre som skriver at det ikke kan køre på deres computer nærigrøve eller så har de en form for virus på deres pc 😀


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
23-11-2008 16:05:32
Svar/Indlæg:
2127/11
Jeg har en efterhånden gammel BE2350'er, der kører med et yderst begrænset oc (2,42GHz). Den kan ikke klare Undercover at all. Jeg har stort set faste fps drops hvert 10. sekund eller der omkring. Core 1 (ikke 0 sjovt nok) kører konstant på 100% I det hele taget kører det elendigt, selv ift spil som Crysis, Farcry 2 og COD5. Det er bare ikke godt nok EA :no:

Efter den KÆMPE skuffelse der hed Pro Street, er jeg forholdsvis positiv over at Undercover dog er bedre end det. Men et godt spil er det fandme ikke imo.

Toppen af poppen for mig var Porsche og Most Wanted. Total über spil ❤ Efter MW gik det dog ned ad bakke, og jeg er næppe interesseret i det næste spil de smider på gaden. Nu er tålmodigheden strukket nok imo.


Deere_dk
 
Overclocker
Tilføjet:
23-11-2008 20:57:35
Svar/Indlæg:
277/59
aaa så ringe er det heller ikke

har i taget tid på hvor lang tid det tager og køre på motorvejen hele vejen rundt, det tager ca 10 min med en fart på mellem 200 og 310 Km/h så det er sku ret stort.

så stor en verden har der ikke været i de andre nfs.

jeg synes faktisk det er et ok spil goe gamle nfs :yes: og fuck prostreet :no:


Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2008 21:04:28
Svar/Indlæg:
6624/113
#26 - Name the time and place - and i'm there. 😎


Gamer_Chres
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2008 18:40:54
Svar/Indlæg:
1158/321
De er ved at være der, men jeg har allerede gennemført det nu, og må sige at det er en smule for kort.

Og uden at afsløre for meget kan jeg sige at "Bagmanden" til sidst siger "This isn't over yet. You have no idea how big this is"

Og der fik jeg store forventninger, men om der så ikke begyndte at komme rulletekster på skærmen :'-(


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2008 18:46:10
Svar/Indlæg:
8762/174
#33

Det kunne jo være sjovt at lave en ræs aften med nogle hwt'er som har enten GTR evolution eller Race 07.

Jeg hedder mit eget navn derinde Rasmus Laursen grundet at jeg har kørt lidt på DRL.dk serverne (danish racing league)


bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2008 19:33:37
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg har lige fået det på min PS3 og det der skuffer mig allermest er at der er så store frame rate drops, jeg elsker most wanted og det er stadig min favorit titel.

Jeg overvejer lidt at anskaffe mig det på PC og finde mit gamle rat frem igen