#19 Jeg synes nu det er fedt at de smider noget historie ind i det, men nu er jeg så også hardcore RPG-fan, og så er det jo en selvfølge at man skal kunne lide en god story-line.
Men udover det, er det KRAFTEDEME noget bæ det her! Jeg har altid købt NFS til release lige siden Underground.
- Jeg blev en lille smule skuffet med Most Wanted. Nye fede ting, men nogle ting blev dårlige. "Det retter de jo nok op på næste gang" tænker man, men "CRAP CONTINUES"
- Jeg blev meget skuffet over Carbon
- Jeg blev ubeskriveligt skuffet over Pro Street. Hvordan kan man lave sådan en FEHLER? Jeg gad ikke engang at gennemføre det lort.
Jeg er så blevet skuffet over det her. Dog ikke så kraftigt som med Pro Street. Vil sige noget i omegnen af Carbon-skuffet 😛
Hvad har de gjort ved den styring? Nu var de lige ved at få en smule realisme ind i Pro Street for det vil kunderne jo have, men satme nej, vi fjerner det sku igen 🤡
Jeg må indrømme at jeg ikke engang købte det her først. Efter Pro Street turde jeg sku ikke at købe det, hvis det nu var så røv som det. Det var da godt jeg hentede det over nettet først, for det er sku ikke værd at købe.
Hver gang de har lavet noget godt, så skifter de det ud, og laver noget lort. Hver gang de laver lort erstatter de det med andet lort. Hvorfor beholder de ikke bare de gode ting i spillene, i stedet for at skifte dem ud?
"Nå for satan, det kunne vores kunder li' det der. Lad os skodde det igen og prøve noget andet" 🤡
Nej, jeg må gå tilbage til mit "Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir" og få gennemført det så. Havde ellers set så meget frem til det her, efter den store skuffelse med Pro Street, for de måtte da snart have lært hvad kunderne kunne lide? Men nej, åbenbart ikke :no:
Så det er bare back to Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir og så kan jeg rode lidt med mit nye vandkøling 😉