Hej er der nogle som kender nogle vandkølingshops i norge? Jeg spørger da jeg kender en der er på arbejde i Norge, og han kommer hjem om 3uger igen, og han har sagt at han gerne vil tage noget med hjem til mig hvis det er jeg kan finde det.
Og WC shops behøves ikke være norges svar på silvan vel 🤣
#2 tak for linket... men der er da ikke ret meget highend, og det koster da så også det samme som her hjemme 😕
Jeg søger et modstykke til fx coolerkit.dk (har hørt fra ham jeg kender i norge at alt andet end elektronik er dyrt, mens elektronik skulle være skide billigt 😀 ).
#8 fordi hvis jeg kan få det billiger i norge kan jeg få en til at tage det med hjem til mig 😛 ... men hvis ikke jeg kan spare noget af betydning (mere end en hund i hvert tilfælde) så gider jeg ikke, for så kan jeg jo købe det i england 😉
#9 jeg har rigtigt nok fået at vide alt (med elektronik som undtagelse) er dyrt der oppe. Men netop fordi elektronik skulle være rasende billigt (fx lækkert 32" nyt fladskærms tv kostede 1800 norkse kroner), så kunne det være man kunne spare en del ved det 😛
#15 han er rejsemontør (tømmer). Jeg vil tro han handler hos en købmand eller sådan noget. 13-16kr er jo heller ikke billigt i forhold til dk vel? her koster de jo til tider 9kr (og det er pepsi og CC).