Gammelt spaceship spil søges.

Spil d.  17. november. 2008, skrevet af Seballe
Vist: 339 gange.

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
17-11-2008 11:07:54
Svar/Indlæg:
913/114
Hey! Jeg sidder og kunne godt tænke mig og prøve et meget gammel spaceshooter spil. Som jeg spillede for mange år siden. Årgangen er nok 96 på spillet ca. det var emlig der vi fik vores første comp.

Men i spillet er mand en lille grøn spaceship/shuttle og man skal flyve rundt og overtage andre planeter ved at lande på dem, men man skulle passe på ellers ville man bare crash ind i dem og dø. Når så man havde overtaget en planet ville den begynde og evolve og udvikle forskellige ting. Hmm min hukommelse er meget svækket. Grafikken var meget simpelt og det var lydene også. Når man fløj rundt ville andre fjender flyve efter en og skyde på en, og man ville mange gange cirkel omkring hinanden før man ville få ramt på fjenden. :D Nogen der kan huske dette spil?

Har søgt og søgt og gået rundt i ring på goggle og kan INTET finde, fordi har ingen ledetråde på hvad det kunne hedde eller hvem der har lavet det. Måske kunne nolge af de gamle hardcore nørder herinde hjælpe mig lidt i min søgen om gamle minder. På forhånd tak!
Trueson

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2008 13:35:35
Svar/Indlæg:
638/62
Det er ikke det hvor at man kan spille 1-4 spilleder, og hvor gang med skyder en planet så går den i mindre stykker? Som spillet så bliver sværere kommer der små gule bolde ud af dem og jagter???

Banerne var delt op med nye planeter hver gang... først normale, og så 8 balls osv...

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2008 14:24:11
Svar/Indlæg:
4107/224
Det eneste jeg lige kan komme på som jeg også spillede på det tidspunkt er ''Xenon''