Midt-data's pc'er

Diverse d.  17. november. 2008, skrevet af sonsora
Vist: 352 gange.

sonsora

Overclocker
Tilføjet:
17-11-2008 18:36:41
Svar/Indlæg:
188/41
Hej.

jeg har overvejet at købe en af midt-data's konfigurerbare bærbare pc'er, men da det jo ikke ligefrem er noget kendt mærke, kunne jeg godt tænke mig at få noget feedback fra nogen som måske ved hvordan de er, og hvordan deres service er hvis de går i stykker.

Det jeg snakker om er: http://www.midtdata.dk/asp/ind... og så under bærbare til privat så den 12" model som konfigurer de sælger.

På forhånd tak.
TheSheriff66

Overclocker
Tilføjet:
17-11-2008 19:20:56
Svar/Indlæg:
236/39
Jeg har aldrig prøvet at købe en bærbar derfra, men min gamle stationær var en @computer som jeg selv konfigurede. Der var en del fejl ved den, og efter lidt snakken frem og tilbage fik de den igen og prøvede at tjekke den igennem. De fandt ikke nogen ting, og jeg fik min spand tilbage. Lige ud over det, har jeg kun positive ting at sige om midt data. 🙂

HoPLa

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2008 01:11:15
Svar/Indlæg:
338/34
lad være med at købe en @bærbar den har været noget rod hele vejen igennem fik ikke driver cd'er med plus at deres såkaldte hjemme side hvor det hele sku være ikke har noget som helst driver noget....

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
18-11-2008 08:55:03
Svar/Indlæg:
15982/637
Købte en MSI bærbar ved Midtdata via nettet. Efter 3timers brug kunne jeg konstatere at SD-kort læseren var defekt. Jeg leverende den så tilbage, med ønske om at få den refunderet. De ville ikke refundere bærbaren, da den havde været brugt ! ja go' morgen mand, hvordan ellers skulle jeg finde ud af at kortlæseren var defekt, i stedet ville de have den igennem en RMA hvor jeg så kunne vente 1md på den. Fandme nej - skrev en pæn mail til dem og forklarede den tingenes tilstand samt at jeg næste dag ville tale med chefen for service afdelingen. Tidligt næste morgen fik jeg en pæn mail tilbage fra afdelingschefen, om at han havde vurderet sagen, og jeg ville få mit fulde beløb refunderet.
Køber aldrig hos dem igen... købte i stedet en Acer i Computer City og fik 7dages ubetinget ombytningsret i tilfælde af defekter.

sonsora

Overclocker
Tilføjet:
18-11-2008 11:57:50
Svar/Indlæg:
188/41
Okay, jeg siger mange tak drenge, det var lige netop denne information jeg søgte.