#3/8 Du har fundet 1 test, der underbygger din påstand. Jeg kan finde flere, der viser at TRUE´en er bedre end Xigmatek´en. Problemet med de mange test´s er, at hvis man leder længe nok, kan man næsten altid finde en, der støtter den mening man selv har. Det er måske heller ikke alle sites, der tager test-arbejdet lige alvorligt, eller udfører test´ene nogenlunde ens. Det er derfor, at man ikke skal foretage valg, baseret på en test man har læst. Læs så mange du orker, og brug så din egen sunde fornuft, baseret på de info du har fået.
Nu har jeg selv kørt med både Xigmatek S1283 RS, TRUE med en Scythe Kama PWM og Cooler Master V8 (og en del flere), så jeg ved at i mit setup, er True bedre end S1283, og V8 er så et hår bedre end TRUE. Men ! Dermed ikke sagt at Xigmatek´en er dårlig. Det er den langt fra. Måske endda et mere fornuftigt køb en de dyrere TRUE og V8. Det kommer jo an på, hvor meget man har brug for de sidste par graders køling. Men påstanden om at S1283 er bedre end TRUE, holder ikke vand.
😎
#7 Og så vil jeg da lige bemærke, at Cooler Master V8 også er anmeldt her på sitet. Og tilføje at vi faktisk var den første hardware-test-site, med en regulær test af V8´eren.
😉
Engang imellem, med alle disse tråde om "hvad skal jeg købe af....", kan jeg ikke lade være med at tænke på, om man bare poster i forum-delen, uden lige at kigge i vores artikler. Det kunne jo være at der var nogle test´s, af lige det man nu var på udkig efter.
😕