Håber nogen kan hjælpe mig med dette problem.. Når jeg starter spillet op så sker der intet i op til 3 min og så kommer den med en fejlmeddelse om at spillet er stoppet med at virke, og det er selvom at det slet ikk er startet op. Trykker jeg på spillet og prøver at starte det kommer timeglasset lige kort frem og så sker der intet..
Håber en herinde ved hva det kan være.. Kunne sagtens spille call of duty 4..
Hvis du har onbordet lyd, så opdatere drivere til din lydchip, da det tit er noget med lyddrivere der gør problemer eller hvis du har lydkort så opdatere den driver.
hej er en dreng på 13 år og har lige instaleret call of duty 5 jeg gå ind i multiplay og så kommer der op at video card or driver doesnt support UBYTE4N vertex data er det noget jeg skal download eller købe ??? hjæp!!!
jeg holder med #12 jeg prøvede og spille cod5 på en opty 148 som er oc lidt. det tager 5min og load en bane . hvor cod4 køre perfekt på samme maskine. og det er med sikkerhed cpu man venter på , skærmen er bare sort og efter 2-3 min kommer lyd i små bidder og efter 2min mere kommer billed så også frem .
I selve spillet virker det nu fint indtil man skal load den næste bane. det er umulig og spille multiplayer da den ikke kan load banen hurtig nok til at man kan være med 🤣
Hvis du har vista, så contorl panel -> sound -> højreklik din afspiller -> properties -> advanced og så sæt standard afspilning til 24 bit 48000Khz og prøv igen.
24# Altså, du tuder over at du ikke kan spille et givent spil, uden at vide hvad det er for en maskine du prøver at afvikle spillet på.Hhmmmm, så er det heller ikke nemt at hjælpe. :'-(