nej det er det ikke doom 3 var FPS Deadspace er 3 pason og syns ikke det kan samenlines den måde man spiller det er mere aktion prajet i doom 3 ind Deadspace Deadspace er det mere uhygen eller hvordan man skal forkalre det det er ikke aktion pakket på samme måde er svært af forkalre men der er for skel i skyde delen
#1 det jeg mente var at spillet er som doom 3. Er at doom 3 burde ha været lavet sådan. Doom 3 er jo ikke fedt. I mine øjne. Der er alt for meget shine overflade og man ved stortset hvornår monstrene kommer. Jeg spillede det for nyligt og blev utroligt irriteret over hele spillet. Dårligt dårligt dårligt
Jeg har spillet Dead Space lidt igennem, men jeg synes ikke jeg der er ret meget indlevelse i det... det ville IMO nok have været mere nærværende som FPS. Faktisk synes jeg FEAR var lidt mere scary.
Ligegyldigt hvad det er så er jeg solgt. Skulle lige vænne mi 🙂 g til måden og styrer det hele på men det er totalt fedt. Der er tyvstjålet rundt omkring fra men hos mig der funker det bare,og det at så mange ting fra andre spil(som bioshock-det med at trade opgraderer våben og dragt osv og så selve oplevelsen af at være på et kæmpe rumskib(rumstation i doom) med korridorerer elevatorer og rigtig rigtig fed grafik) bliver blandet gør oplevelsen ny.
Jeg positivt overrasket over Dead Space, men synes styringen ødelagde spillet totalt.. Den er efter hvad jeg har hørt bedre på PS3/Xbox360, men har ikke prøvet..
Der er ihvertfalt mange der klager over styringen på PC..