Nu kom jeg til at tænke tilbage på det tidspunkt hvor jeg havde min elskede PS1, og så ville jeg lige høre jer som har haft en ps1 i sin tid, eller bare spillet hos en ven:
Hvad er de/det bedste PS1 spil som i husker?
Så bare fyr løs 😀
Jeg kan jo starte: Crash Bandicoot 1,2,3 Tekken 3 Need For Speed Viglante 8 Die Hard Trilogy
Vigilante 8, brugte jeg sku mange timer på :D og generelt skyde spil crash, driver + 2 tony hawk klassikere, skater også :P GTA, need for spil. porsche, tekken,
- Chrono Trigger - Suikoden - Chrono Cross - Secret of Mana - X - The game (Anime) - Breath Of Fire 3 - Legend of the Dragoons - Xenogears - Tales Of Destiny - Grandia - Valkyrie Profile - Front MIssion 3 - Gundam - Digimon World 2003 - Alundra - Parasite Eve - Star Ocean - The Second Story - Legend of Legaia - Threads of Fate - Persona - Dragon VAlor - Lufia
Yes final fantasy spillene tog nok mest af min tid - Specielt nr 7-8 forfulgt af tekken (2) hehe, og senere nr 3.
Hmm ellers var der... ... .... ... .... Damn. kan ikke huske flere. seføli Crash spillende. hmm.. hehe, spillede nok ogå kun de ovenstående spil. Ffaack alle andre bare man har final fantasy!! ^^