Det er jo bare ikke meget ved at få sådan en smidt i hovedet når man står med et problem som #0, Det er jo temmeligt frustrerende faktisk ikke at kunne gøre noget ved det. Det har skam intet med dig personligt at gøre, jeg kan bare overhovedet ikke se formålet med sådan en kommentar.
Jeg kan godt tåle det, men bare rimelig frustrende, skriver SRP. Og nu tror jeg ikke at jeg kan blive færdig, var så dejligt at kunne spille noget box engang i mellem!!!!
0# surt for dig men det er da positivt ms har forlenget parioden til 3 år granti for RROD så den må vil en tur til dem for rep. 2# jeg har selv haft 3 xboxe uden rrod lige nu såtr der en elite spiler dog ikek på den ahr jo min pc og er ikke lige nolge bil spil jeg vil spille lige nu 🙂 5# lær det det er tom81 liv af komme med sådan komentare 😉 😐
#8 Jeg synes bare din kommentar var temmelig negativ ment, hvis du forstår. fatter egentlig ikke rigtigt betydningen af #6 😳 Hvis du vil have lov at ytre dig, så har jeg vel også ??
#10 Red Ring of Death , noget de gamle Xbox360 kæmpede en del med. Jeg sidder selv med min 3. model hehe. ordnet på garantien.
Det er faktisk ikke helt skidt at få den byttet. for uanset hvad så får du en ny model der ikke larmer så meget, og hvor dette problem er blevet fixet 🙂
#12 Jo du har da også lov til at ytre dig, men helt ærligt lader det jo til at du bare prøver at lukke munden på én. Som også kan ses i din post tolv, hvor du "besvarer" saiot. Imo kunne du vel ligeså godt flette næbet som han kunne. 😉
Det var næppe lystfiskere hehe 🙂 Men jo, vi har da hapset et par stykker. Ankommer odense på fredag og ligger der weekenden over, og så er det hjem til lillemor 😀
#24 Den fra USA fik jeg tilbage fra reperation, det var DET der var mærkeligt :O Så skulle den sendes tilbage igen.. I den periode var jeg uden box i 3 måneder!
#26 Se overnstående.. Er godt klar over at US modellen er til NTSC og EU til PAL 😛
Når vi skyder med kanonen så er det oftest bare ud i vandet.. lidt fesent 🙂
Ellers, hvis vi er i nærheden af grønland og kan finde noget is, så skyder vi efter det. Man skulle tro at 30 76mm granater kunne gøre noget ved et isbjerg. Men faktisk kommer der bare lidt småhuller, og så er det det.
jamen altså når vi er afsted en måned eller to, eller hvor lang tid sådan et togt varer, så skyder vi kun en eller to gange med kanonen. Og der er jo egentlig slet ikke så meget at se. man lader op, melder klar og så sidder der nogle folk ved en radar der trykker på pedalen (aftrækkeren) når de har målet.
til daglig er der så bare nogle eftersyn der skal laves.. ugentlige, månedlige osv.. Det er ikke specielt sjovt. Med mindre noget da er gået i stykker 🙂
#38 wooops.....we just sank the boat, oh fuck, the pirates is coming, what sould we do? oh fuck, oh fuck, oh fuck, oh fuck.....aaauucch......fuuuuckk, i hate my life...see ya in heaven 🤡 🤣
Min søns x-box fik red ring of death, ca 9 måneder efter vi købte den. Den var købt i Fona Storcenter Nord ved Århus, ekspidienten hentede en ny ude fra lageret med det samme. så man kan være heldig med reperation af x-box 🙂 . De sagde også at der var 3 års garanti på denne fejl.