Elitebruger
Tilføjet:
20-11-2008 06:18:51
Svar/Indlæg:
4536/104
Hej jeg skal nok snart ha mig en ny skærm til pc´en og eventuelt også til andre ting senere hen.
Men har kig på følgende efter at ha læst lidt test og stuff.
vil helst ikke over 2000kr. men kan moske komme deropaf hvis det er nødvendigt.
Dell SP2309 (kan dog ikke finde denne i dk i nu, er vigigt at den har HDMI og DVI) hvilket de ældre modeller ikke havde.
(Ulemper ligger lidt i overkanten af hvad jeg helst max vil gi)
BenQ E2200HD Full HD LCD skærm.
(pris ca 1600-1700kr. på edbpriser.dk)
utrolig lækker skærm set ud fra test på blandt andet tweak.dk , men ulempen som sådan på denne er at den ikke kan drejes , ja faktisk kun tiltes omkring 15-20 grader opad, og 5 grader nedaf. hvilket jeg er i tvivl om er nok. Desuden kan den ikke justeres på andre måder. og syntes designet er lidt kedeligt og kantet på skærmen. Dog er Prisen dejlig billig, og den har enda 2-3 usb indgange hvilket jeg ser som kæmpe pluds grundet brug af flere pc´ere på 1 set mus/keyboard. er en rar ting.
Eller sidst men ikke mindst.
24" TFT Samsung SyncMaster 2443NW
utroligt sparsomme oplysninger på denne, men tror nok at det er den de har testet inde på flatpanels, hvis ellers model nr og navn passer sammen, ser rimeligt go ud men er i tvivl om den ka klare HDMI og full HD opløsning samt om den har USB indgange. Dog ok pris også, kender dog heller ikke til hvor meget skærmen kan drejes, hvilket også gør mig lidt bange for at købe den.
men hvilken bør jeg købe, eller har jeg misset nogen/et bedrer valg af en anden skærm.
KRAV: FULL HD(1920 *1080P) 16*9 format. samt HDMI/DVI indgange og LAV MS, SKAL KUNNE KØRE FPS spil DETTE ER ET VIGTIGT KRAV. Skærmen skal helst kunne justeres mest muligt, da jeg er rimeligt høj og godt ka li at man ka sidde best muligt foran den.
Max pris ca de 2000dkk hvis det kan lade sig gøre.
nogen der har bedrer forslag med det i tankerne. ?
og eller nogle svar på hvilken af de 3 jeg har fundet der ville være best ?
yours fearless/ba2.