min kæreste har købt en toshiba bærbar med vista installeret men det gik simpelthen for langsomt så jeg rev en af mine gamle xpèr frem og smed på istedet!!! og lige siden den dag har der været ged i den, der kommer div fejlmeddeleser og sådan ca 3 gange om dagen blue screen of death..
er der nogen herinde der har oplevet det før??? og som der evt har en løsning på problemet :)
Det lyder meget mystisk. Altså, jeg ville forsøge mig med en komplet reinstallation af XP, eller bide i det sure æble og lægge Vista ind.
Hvordan er maskinen konfigureret?
Hvis det er som std.: http://nordic.computers.toshib... - Som jeg ser det, burde både processor, RAM og harddisk være fine til Vista. Grafikkortet bør også kunne trække Aero 🙂
må lige prøve endnu en reeinstall før jeg smider wista på igen :) syns simpelthen vista trækker for meget 😀 men det kn godt være det bliver løsningen 😕 NoNig kender du ikke nogle tweaks man kan lave i vista??? i tilfælde af det bliver løsningen..
cool :) prøver jeg lige hvis det ikke hjælper med en clean install af xp, tænkte på op der ikke kan være cluster fejl i hd når den kommer med blue screen of death..
Det lyder mere som en fejl i driver eller installation. Prøv med XP, hvis det stadig fejler, så bør det jo køre fint med Vista. Så slemt synes jeg nu heller ikke at Vista er, men det er en helt anden debat 😉