#11 Jeg har nr to du linker til, X Gaming 5000. Det er et endda rigtig ok sæt til de penge. Ift de få sæt jeg ellers har hørt, udmærker det her sig ved rent faktisk at være rimelig åben i lyden, genren og prisklassen taget i betragtning. Der er s'mæn også rimelig med smæk i subben, no worries. ..og jo, det kan også spille pænt højt.
Desværre kan jeg kun lave en reel sammenligning med min gode vens Logitech X230, som jo ellers er lidt billigere. Hans bas virker umiddelbart kraftigere, men til gengæld er min langt mere præcis og hårdtslående. Begge spiller sådan set musik så man gider at høre på det. Forskellen for mig er, at man med hans hele tiden er opmærksom på at det er et sæt pc højttalere man lytter til, mens man med mit faktisk kan glemme det ind i ml. Ikke fordi de rent faktisk spiller rigtig hifi til ug med kryds, far from it. Men de har den der åbenhed og lethed i mellemtone og diskant, samt en rimelig præcis bas. Så sidder man og snakker med lidt musik i baggrunden, tænker man ikke over hvad det er man hører på.
Jeg har lyttet lidt rundt omkring i forretninger, men det er jo ikke lige den fedeste lyttesituation. Men generelt er det mit indtryk at Empire er en fabrikant man skal tage alvorligt ift de kendte på markedet. Hvis du kan #0, så hiv kæresten med rundt på en lytter. Man kan i det mindste danne sig et indtryk af forskellene, og det er bedre end ingenting 😉