Nu er der stor forskel på wankermark og rigtige spil. Som det ses her er det en del hurtigere i spil, nogle gange over dobbelt så hurtigt. 😲 http://www.tomshardware.com/ch... Hmm. virker åbenbart ikke det link,. Men i call of duty 4 får det gamle x2 virkelig smæk ,faktisk er 4870 dobbelt så hurtigt.
det kan jeg så ikke udtale mig om,da det kræver en 24"+ skærm men mangler man lidt ydelse,så flash dit 3870x2,der er en masse i det kort i nu 😛 jeg har kun en 22" 1680x1050
#10 har du måske nok ret i men hvorfor er der ikke forskeld i NFS Undercover med 1680X1050 4Xaa liger den på 30FPS, og det samme hvis jeg smækker et til 3870X2 i ikke bare 1 FPS til forskeld ??? og det samme med Fallout 3
målt med fraps
Men køre jeg der imod 3Dmark06 og vantage er der rigtig stor forskeld mest i vantage ???
#5 deeeet er det så faktisk overhovedet ikke... jeg har stadig nøjagtig det samme antal fps efter skiftet til 4870, ligger stadig på 91, som mit 3870X2 også gav det meste af tiden:) så nu ikke dobbelt effekt herhjemme hos mig