Hey. Jeg har bestemt mig for at jeg vil have et nyt grafikkort, men jeg har ikk en dyt forstand på det. Jeg har skrevet min comps spec i min profil. Er der en eller flere der har noge gode bud på hvilket kort jeg skal investere i? Jeg havde en ide om at bruge omkirng 1500kr. Skriv gerne hvis i syntes der er andet jeg skal opgradere. På forhånd tak
Og hvis du så lige støvsuger din pc forsigtigt inden du smider det nye kort i, så kan systemet trække vejret igen.!! Det ser ret så nikotinklamt ud. Hvis altså det billede i din profil er af din PC= Støvmonster. 😕 . Seriøst , der skal gøres rent i det kabinet, ellers er der noget HW der dør inden længe.
Og du er ryger.?? Bare pas på når du renser, hvad enten du bruger kompressor eller støvsuger. Ikke røre ved noget bare pust/sug forsigtigt. Evt løsne det med en blød børste inden du støvsuger/puster.
Fortron har lavet gode PSU´er, og de har lavet knap så gode.... Hvorom alting er, så kig lige efter, om den har det/de stik du skal bruge til et nyt GFX.
Jeg ryger selv,. Dog aldrig indenfor. Men det værste jeg ved er at få sådan en pc til rep. selvom man har ordnet den med kompressor så stinker alle delene stadigvæk, især når de bliver varme så kommer der den klammeste dunst af gammelt askebæger X 10...adrrrhhgg. Faktisk måtte jeg, da jeg stoppede med at ryge indenfor (mange år siden) skille mig af med noget af mit HW da jeg simpelthen ikke kunne holde lugten ud. Hvis der er noget der kan få mig til at stoppe min rygning så er det faktisk sådan en nikotinfyldt pc. 😳 Hmmm måske man kunne bruge det i forbindelse med rygestop. 1 time dagligt med næsen i en rygercomputer. 😲 😩 😩 :'-(