#14 LAD for gud skyld være med at vælge Age of Conan, alle jeg kender siger spillet er dødt, fordi de mangler end-game content i spillet....folk dør simpelthen af kedsomhed når de er maks level, og ender med at smutte tilbage til WoW, eller Warhammer eller hvad der nu "gør" det for én.
Blizzard tjener skam fint med penge på WoW, men mange af pengene går direkte tilbage i udvikling og events. Jeg er sikker på det koster et par kroner at arrangere BlizzCon.
Jeg spillede selv WoW, og gennemførte alt i den expansion der lige er blevet forældet (inklusiv Sunwell), og det er sgu lidt det samme...jeg tvivler på at der er ret mange der spiller WoW, fordi content er top nice....for det er det da helt klart....de første 3 måneder. Det der holder gamerne fast, er et community på 10 millioner mennesker med samme interesser....der er utallige historier om WoW spillere, som mødtes, flyttede over landegrænser, blev gift og fik børn. Alting er lidt lettere når man starter på samme grundlag.
Personligt stoppede jeg fordi det blev for tidskrævende, og jeg magtede simpelthen ikke "wipe" 4-5 timer hver aften på en ny boss mere. I det øjeblik man vælger at spille på top plan, skal man sgu passe meget på det ikke kommer til at føles som et arbejde, og det gjorde det så i mit tilfælde.
Fin artikel, og tillykke til Blizzard