sad og spillede da den pludselig gik i hak..slukkede den på kontakten og ville starte igen..meen den vil kun starte hvis den står til default i bios..om jeg så bare ændre mine ram eller hæver fsb fra 333 til 334 DØD ? kun hvis jeg loader setup default ? hvad er der sket
nu ved jeg det ikke men har selv et ligne problem hvor min efter lidt oc på ram ikke ville noget ud over default og det skule vist være mit bunkort men er ikke 100% siker for jeg har fåget skifte mit bunkort så kan ikke sige det selv men har noget ligne håber godt nok ikke det er mine ram men vis det er ramne så ville de vil hiller ikke virke ved 0# og mit ved default eller ? viker på mig lidt underlig
eidt skal lige siges ved mit tilfele er det uden exstre vcor til ram
4# efter hvad du må gerne udybe dig lidt mere 😉 det virket jo fint før så hvordan kan det have noget med en bios af gøre når den ikke er indre på nogen måde fra før den kune 🙂
edit det skal lige siges det ikke er det bunkort i min profil der er i det er et abit ip35 -e har bare opdatret min profil før tid har det nemlig ligne 😳
den har altid kunne oc godt..dog har jeg højst kørt den til 4,5 i kort tid..men dagligt 4,0 v 1,27v uden problemer..den har hverken været varm eller lign..mht ram blok..kan det da egentlig godt ske..prøver en memtest