#12 jeg har masser af venner, ikke ligsom dig som hellere vil diskutere om hvor lidt venner jeg har, inden at undersøge det først... koncentrer dig om dine venner og ikk koncentrer dig om hvor mange andre har 😉
#2 og #12 Langt størstedelen herinde synes det er sjovt at høre om Mortens psyko-kat, så hvis i er utilfredse kan i vel bare blive væk fra tråden. Vi andre hygger os med det, så kan i ikke bare lade os have det sjovt uden at i behøver at whine? 😕
#0 Hvis det var min kat havde den fandme fået et skud med et luftgevær 🤣
okay, til alle dem som ikke synes det her er sjovt: jeg råder jer til at holde jer fra tråden, det er faktisk irriterende at folk er negative når vi er så mange der ser humor i mortens uheld. 😕
❤ everybody gotta love Mortens kat, den driver ham jo til vanvid 🤣 ❤ 😎 🤡 (bare det var min, det er lige som den ninja kat video der var oppe på et tidspunkt 😎 )
SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!! SE MIG JEG KAN SPAMME FORUMMET MED LIGEGYLDIGE TRÅDE!!!!!!!
Barnligt? Ja måske, men alt er jo tilladt i Soap-Box'en... 🤡