1. Hvor tit køber du nyt elektronisk udstyr?
Omkring hver 3. måned vel.
2. Hvilket elektronisk udstyr køber du?
Ting til computere for det meste. Går ikke meget op i TV osv..
3. Hvilke mærker går du efter?
Af bundkort HELT klart Gigabyte. Ku ikke drømme om at købe et Asus produkt som deres bundkort ser ud nu. Af harddiske om skærme, der må jeg sige Samsung. Mus/Tastatur/Højtalere ... Der må jeg helt klart sige Logitech 😀 (Z-5500, G9, MX 518 x2, G15 (old modded), Logitech dialog-320, og adskillige mange keyboards) Og går primært efter Nvidia grafikkort, samt Intel CPU's. Og så Corsair PSU's.. Mere du vil vide? xD
4. Hvis du fik tilbudet om at deltage i funjustering og udbedring af eksisterende produkter, ville det så være interessant?
Går an på hvilken omfang, og om hvor meget arbejde der skal gøres i det. Samt hvilken interesse jeg har i produktet.
5. Hvis du fik tilbudet om at deltage i udvikling af nye produkter, ville dette så være interessant?
Definér udvikling.
6. Hvis et firma tilbød præmier i form af produkter og penge, ville dette så motivere dig yderligere?
Oh yes
7. Hvad skulle et firma gøre for at få dig til at deltage aktivt i sådanne events? Gøre det nemt at deltage, samt gøre det regelmæssigt. Hellere flere events med billigere ting, end en enkelt dyr ting, som en eller anden idiot ender med.