Hjælp til projekt

Diverse d.  25. november. 2008, skrevet af Mino
Vist: 504 gange.

Mino

Overclocker
Tilføjet:
25-11-2008 08:41:38
Svar/Indlæg:
278/73
Jeg er i øjeblikket i gang med et semester projekt, og i den forbindelse vil jeg meget gerne bruge alle jer kære brugeres hjælp.

Vi skal have lavet nogle statistikker som grundlag for vores valg i processen, så jeg har udformet nogle få spørgsmål, som jeg meget gerne vil have hjælp til.

Det drejer sig om folks elektronik vaner, og interesse for et nyt produkt, som vi er ved at udvikle.

Håber I vil hjælpe mig med at besvare disse spørgsmål. På forhånd tak.

/mino

Spørgsmål:

1. Hvor tit køber du nyt elektronisk udstyr?

2. Hvilket elektronisk udstyr køber du?

3. Hvilke mærker går du efter?

4. Hvis du fik tilbudet om at deltage i finjustering og udbedring af eksisterende produkter, ville det så være interessant?

5. Hvis du fik tilbudet om at deltage i udvikling af nye produkter, ville dette så være interessant?

6. Hvis et firma tilbød præmier i form af produkter og penge, ville dette så motivere dig yderligere?

7. Hvad skulle et firma gøre for at få dig til at deltage aktivt i sådanne events?

Vær søde at tage dette seriøst, da vi meget gerne skal bruge så mange svar som muligt. 🙂
Mino

Overclocker
Tilføjet:
25-11-2008 13:14:25
Svar/Indlæg:
278/73
bump :'-(

Stepa

Overclocker
Tilføjet:
25-11-2008 13:24:19
Svar/Indlæg:
394/36
Gennemsnitligt 1 gang om måneden.
Computer udstyr ... Musik Udstyr ( MP3 / MP4 osv osv.. )
Asus, Ipod, Kvalitet frem for pris / mærke ..
Jaa det ville nok blive rimelig intreressant .. 😀
Mit mål er at få eget computer firma .. sååå jaaaaaa tror jeg da 😛
Yes sir ... det ville det .. :)
Vise at deres produkter er bedre / finere kvalitet end andres , ( På Salgs markedet gælder alle kneb ) 🤣

Håber det var nogen lunde svar nok for min side 🤡

Mino

Overclocker
Tilføjet:
25-11-2008 13:58:41
Svar/Indlæg:
278/73
Ja alt hjælper, så det er skam fint 🙂

dude1992

Superbruger
Tilføjet:
25-11-2008 15:09:15
Svar/Indlæg:
789/17
4. Hvis du fik tilbudet om at deltage i funjustering og udbedring af eksisterende produkter, ville det så være interessant?

finjustering evt ? 😛 bare lige for at være ordkløver

Clintin

Superbruger
Tilføjet:
25-11-2008 16:08:45
Svar/Indlæg:
1317/46
I snit tror jeg mindst engang hver tredje månede
Primært udstyr til computeren, ellers er det meget blandet.
Som udgangspunkt ingen specifikke, men inden for computerudstyr, især bundkort, der foretrækker jeg Asus
4. Hvis du fik tilbudet om at deltage i funjustering og udbedring af eksisterende produkter, ville det så være interessant?
Hvis det er computer udstyr har jeg ikke viden nok(du må godt uddybe spg 4 til 5), hvilke produkter tænker du på?
5. Hvis du fik tilbudet om at deltage i udvikling af nye produkter, ville dette så være interessant?

6. Hvis et firma tilbød præmier i form af produkter og penge, ville dette så motivere dig yderligere?

7. Hvad skulle et firma gøre for at få dig til at deltage aktivt i sådanne events?

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2008 16:19:18
Svar/Indlæg:
5421/53
Omkring hver 3. måned vel.
Ting til computere for det meste. Går ikke meget op i TV osv..
Af bundkort HELT klart Gigabyte. Ku ikke drømme om at købe et Asus produkt som deres bundkort ser ud nu. Af harddiske om skærme, der må jeg sige Samsung. Mus/Tastatur/Højtalere ... Der må jeg helt klart sige Logitech 😀 (Z-5500, G9, MX 518 x2, G15 (old modded), Logitech dialog-320, og adskillige mange keyboards) Og går primært efter Nvidia grafikkort, samt Intel CPU's. Og så Corsair PSU's.. Mere du vil vide? xD
Går an på hvilken omfang, og om hvor meget arbejde der skal gøres i det. Samt hvilken interesse jeg har i produktet.
Definér udvikling.
Oh yes
7. Hvad skulle et firma gøre for at få dig til at deltage aktivt i sådanne events? Gøre det nemt at deltage, samt gøre det regelmæssigt. Hellere flere events med billigere ting, end en enkelt dyr ting, som en eller anden idiot ender med.

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2008 17:37:18
Svar/Indlæg:
6293/359
#6 ASUS er tilbage i førersædet med Nehalem socket 1366, det er da helt 100%
jeg har en mistanke om at de skrappede 775 for flere år siden og koncentrerede sig om socket 1366 😉

Mino

Overclocker
Tilføjet:
25-11-2008 17:37:48
Svar/Indlæg:
278/73
I forbindelse med spørgsmål 4 & 5 kan jeg afsløre at produkterne omhandler eksternt computerudstyr, såsom lydprodukter, mus, tastatur etc...tilbehør mere eller mindre...

Det behøver dog ikke at være lige præcis dette spørgsmålene handler om....man kunne også formulere det sådan at:

"Hvis du havde den fornødne viden til at deltage i udviklingen af eksisterende produkter, samt nye innovative løsninger, ville du så deltage i et firmas udviklingsproces, hvis dette var "open source" baseret, imod en gulerod i den anden ende..."

Fænomenet hedder Wikinomics, hvor et firma outsourcer opgaver til almene forbrugere, for at finde løsninger de ikke selv ville være kommet på.

Anyway, keep it coming...det er dejligt at se at nogen tager sig tid til at hjælpe 🙂

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
06-12-2008 15:16:34
Svar/Indlæg:
6368/477

Ca. en gang hver anden måned.

Det kan være lige fra TV, højtalere og hardware.

Jeg går efter de mærker jeg synes er de bedste. phillips, logitech, B&O.

4. Hvis du fik tilbudet om at deltage i finjustering og udbedring af eksisterende produkter, ville det så være interessant?
Jeg tror slet ikke jeg ville være dygtig nok til sådanne ting.

Det ville det da, men igen, jeg tror slet ikke jeg er dygtig nok til sådanne ting.

Det ville det, men jeg er stadig ikke sikker på om jeg ville, da jeg tvivler min dygtighed.

Blot at være en del af det ville være dejligt, men som skrevet før, jeg tvivler på jeg er god nok.

CrazyEyes^DK

Elitebruger
Tilføjet:
06-12-2008 15:21:10
Svar/Indlæg:
2388/52
Spørgsmål:

ca. en gang hver 4 måned hvis også mobiler tæller med, hvis ikek så er det nok en gang hver 6-7 måned

mobil, bærbar, computerhardware

mobil; alt hvad der er nyt og byder på nogle fede finesser
hardware; hvad der end giver den bedste pris/performance

jo jeg ville da være interesseret, sålænge det var noget der lå inden for mit interesseområde (mobiler, hardware etc.)

Det ville jeg helt sikkert - men igen, kommer kraftigt an på om det ligger inden for nogle af mine interesseområder, og kommer an på om tiden er der til det

til at teste og være med til at udvikle?
jo det ville det nok, men kommer stadig an på om det ligger inden for mine interesser.

Jamen reklame samt god information - og at det ligger nogenlunde tæt på.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2009 13:11:52
Svar/Indlæg:
5891/423
okay den er stadig stickey, sååh?

Men hvorfor opretter du ik sådan et spørgeskema hos askpeople.dk?