Har selv tdc.. og har store problemer,, mit virker nogen gange ikke i flre timer ☹
Ringede til dem, og der var ikke noget galt,, efter flere opkald og meget snak, fik jeg dem til at lave en 24timers måling/overvågning, eller hvad det nu hedder..
2 dage efter ringede de tilbage, og sagde der var en del problemer, men min linie, og de kom og ud lavede det, de kommer så i dag, og kigger på det mellem 12 og 16..
Men idet at det var en fejl der kom og gik som den havde løst, kunne de ikke se fejlen, bare ved hurtigt at tjekke linieen, for så var der ingen fejl..
Det har jeg selv oplavet der hvor jeg boede før.. de kunne ikke give mig en forklaring på det,, men har efterfølgende snakket med en gammel tekniker fra tdc, som kendte til mit problem..
Og grunden var at jeg havde en hurtigere linie end kablerne mellem centralen og mit hus, kunne klare.. hvor på linien det gik galt kunne være svært at se, men fakta var, fik jeg en langsomre forbindelse havde jeg ikke nogen problemer.
Snakkede så igen med tdc, og gav dem forklaringen, men det blev total afvist at det kunne være grunden, Sagde så hvor jeg havde hørt det,, men nej..
Og har snakker vi om en 8-1 der blev til en 4-512.. Boede 6.3km fra centralen