Tryg er sku ikke altid så gode af sig...
Fik engang hugget min scooter, som self. var med kasko og det hele, og var ca. 6md. gammel.
Efter tyveriet gennemgik jeg self. mine betingelser og ser til alt held, at forsikringen dækkede 100% det første år. FEDT (tænkte jeg)
Og ventede den måned hvor politiet skulle have chance for at finde den igen. Men self. ingen held 🤡
Men der ringer så en forsikrings gut og tilbyder mig 12.000 for den, trods en nypris på mere end 28.000kr. Og grunden var at scooteren ikke var en automobil, til trods for at det kaldes en "automobil" forsikring, den jeg har til scooteren??? 😳
Men trods for jeg blev en lille smule anstrengt, og harsk i mine kommentare overfor Tryg representanten. Og trusler om retsager og lign. fordi de jo uundgårligt jo måtte have udlevere mig forkerte betingelser, som var fejlagtige og misvisende. For ikke at kalde det direkte svindel. Så slap jeg kun afsted med 16 eller 17.000 kr. for min 100% forsikrede scooter... :'-(
Fucking retards!! Tryg skal fandme ikke tage røven på mig mere. Så hellere finde en advokat, og så sagsøge røven af på dem.
Til trods for det, har jeg jo stadig Tryg 😛 Men det er sku kun fordi jeg er udemærket klar over, at alle andre forsikrings selskaber er fuldstændig ligesådan. 😩
Teleselskaber og Forsikringsselskaber, det er sku svindlere fra en kant af!