Hep.. den vil jeg gerne have http://www.techtree.com/India/... Iflg. siden så er den lige så hurtig som en Raptor når den testes i SiSoftware Sandra Professional Business programmet. De skriver: Blazing speeds, the only 1.5 TB drive at present, Silent, SATA-II, Good price.
Og kan ikke finde noget dårligt at skrive om den....
#1 tjaa. den er lidt langsommere til at finde filen, men er den først fundet (her tænker jeg store ISO filer) så napper den da en Raptor.. ikke dårligt hvis du spørger mig :)
#1 og igen.. Er disken lige så stille som de skriver på siden den er?
#4 Jeg hørte selv et rygte om 2TB udgave af Samsung (Rygted siger Samsung F2), men det kræver lige først at Samsung får deres 500 GB platter teknologi på plads, men ifølge andre rygter så ser det mere ud til at 1.5TB udgaven lander før 500 GB platter teknologien tages i brug. Og 1.5TB udgaven skulle efter siges gøre brug af samme platter teknologi som Seagate 1.5TB udgave gør brug af altså 375GB platter frem for de 333GB platter Samsung bruger lige PT i deres top modeler. Jo mere datatæthed vi opnår jo mere fart får vi ud af vores gamle 7200 RPM HDD'er.
Men tilbage til Seagate 1.5TB udgave. Der er altså en fejl med at HDD bare stopper i nogle min og så køre den vider. Det problem ser ud til at være blevet løst med den nyeste update til HDD.