Star Wars KOTOR 2!

Spil d.  29. november. 2008, skrevet af darkplayer
Vist: 421 gange.

darkplayer
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2008 15:15:03
Svar/Indlæg:
1123/442
Er dette spil noget værd? Nogen der har prøvet det og som evt. kan fortælle mig lidt om gameplay osv?
Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2008 17:06:47
Svar/Indlæg:
2845/91
Jeg spillede starten noget tid efter jeg havde gennemført KOTOR, men blev træt af det efter nogle planeter. Det mindede meget om KOTOR bare mindre intressant synes jeg.

Fallout 3 gogogo det er det nye fede, og hvis du vil have noget lidt ældre/billigere eller noget så er Oblivion styadig spil værdig.


auhagen
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2008 18:46:29
Svar/Indlæg:
53/7
Jeg vil give #1 lidt ret i det virker ldit som det samme efter et par planeter, men som den starwars nørd jeg er, har jeg nu spillet det 3 gange fra start til slut, og ved at lave forskellige valg igennem spillet kan du ændre spillets historie :) jeg har prøvet 2 forskellige slutninger ved at lave forskellige valg, så det er der mange timers hygge i.

I hvert fald hvis du elsker starwars.

Så jeg vil med glæde kunne anbefale dette herlige spil.

Og det koster jo heller ingen ting efterhånden :)

Dog en lille advarsel. Jeg plejer at cracke spil jeg ahr købt for at slippe for cd,
lad endeligt vær med det med dette spil. Alle cracks jeg har haft fingrene i
har altid fået spillet til at fryse :)

håber du ka nbruge det til noget


#3
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2008 20:35:42
Svar/Indlæg:
4689/105
Det er et rigtig godt spil. Men hvis du ikke har spillet 1'eren vil jeg anbefale dig at spille det først.

Man skal være interesseret i, at følge med i histiorien, før spillet er rigtig sjovt. Det er på det område at KOTOR-spillene er helt fantastiske. I 1'eren får man i hvert fald en ordenlig overraskelse når man kæmper mod Malak den første gang 😛


Kirsby
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2008 22:50:05
Svar/Indlæg:
1214/62
Det er for genialt et spil!

Men har desværre en eller anden bug med mit spil, så kan aldrig komme længere, uanset om jeg er "ond", "god" eller neutral. 😩

Men det er for lækkert at være rigtig ond! Horn ud af panden, huden krakkelerer og man har røde/ild øjne 😀


bornholm
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2008 23:11:29
Svar/Indlæg:
2958/84
#4 det med øjnene kan da klares med en flaske whisky 😎


auhagen
 
Superbruger
Tilføjet:
30-11-2008 02:08:37
Svar/Indlæg:
53/7
#4 har du cracket gamet?

Det med at du ikke kan komme videre er det fordi den "Fryser" ?

Den fejl har jeg oplevet, men fandt ud af det var fordi jeg havde cracket det, uden crack virkede det hele fint.


Mercu
 
Overclocker
Tilføjet:
30-11-2008 21:30:02
Svar/Indlæg:
86/12
Jeg kan kun anbefale KOTOR 2, lækkert spil! Men du skal som sagt kunne lide starwars og ikke mindst historien!

Hvis du kan lide KOTOR så bør du også prøve mass effect også et rigtig lækkert spil.


Seballe
 
Superbruger
Tilføjet:
30-11-2008 23:14:34
Svar/Indlæg:
913/114
#0 Alle kotor spil var geniale. Jeg elsker historien i begge spil og gameplayet er bare fantastisk. Kotor 1 + 2 ligger øverst på min top 10. Jeg kan kun varmt anbefale dem, har ikke tal på hvor mange gange jeg har gennemført dem 😉 Så hvis du er star wars fan er det et MUST :yes: men som der blev sagt tidligere - spillene kun er sjove hvis man føgler med i historien.