Problem Løst ;)

Diverse d.  30. november. 2008, skrevet af Stepa
Vist: 277 gange.

Stepa

Overclocker
Tilføjet:
30-11-2008 08:20:44
Svar/Indlæg:
394/36
Først af alt. Jeg aner ikke hvor jeg skulle poste henne, so forgive me....

Nu fik jeg langt om længe min computer hjem igår, denne her sag :
http://hwt.dk/forumthread.aspx...

Fik formateret den og lagt Win Xp 32 Prof ind .. Jeg har fået det på nettet og fået alt til at virke, ( Den står nu som næsten tom, ligger kun få filer og programmer ) men her til morgen, kiggede jeg på noget Rivatuner, Memtest osv, jeg installerede så de programmer, Rebootede og nu står jeg til en logon skærm hvor jeg enten kan vælge ( alt efter hvornår jeg rebooter ) om skærmen skal blinke med en masse farver, om den skal vise skrivebordet der er overskygget med en grå farve hvorefter den blinker ( Det skal lige siges, alle gange blinker skærmen forholdsvis hurtigt ), så jeg vil høre om det er muligt at få lidt hjælp hvis jeg nu spørger pænt? 🙂

( Jeg kan komme ind i BIOS, og Fejlsikret Tilstand )

Mvh Stepa
Gooood Juuuul ! 🤡
MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2008 09:04:58
Svar/Indlæg:
1915/57
Har du prøvet systemgendannelse til et punkt hvor det virkede?

For at finde ud af hvad det er du har smidt ind, som har lavet problemerne.

Stepa

Overclocker
Tilføjet:
30-11-2008 09:17:21
Svar/Indlæg:
394/36
#1 Jeg er faktisk lige nået dertil og blevet færdig med det, Jeg har kørt systemgendannelse fra imorges kl 5, det eneste Syspunkt der var, og nu virker det, bort set fra.. ( Jeg går på nettet på den nye via HTC Touch Diamond, har gratis internet på mobilen, og da computeren ikke har trådløst netkort kan jeg kun bruge mobilen indtil videre ) Men hovedsagen er at det der løste mit problem var en systemgendannelse..

Så nu virker det igen .,. Tak for besvarelsen MadsH, Og God Jul ! 🤡