->#9
Tjaa.... Ikke specielt flere penge her, eller generelt i min familie. Det er ikke alle der hæver 25k+ i hyre om måneden. Og bare for understøtte mit synspunkt, hvorfor tror du så lige, at der bliver optaget så mange forbrugslån (i den lavere ende af låneskalaen) hos pengeinstitutter og diverse mere eller mindre fair låne-selskaber op til jul ?
Jeg ønsker ikke at indgå i en længere diskution om dette. Du har naturligvis ret til din holdning, men jeg lige så meget til min. Nogen mener at penge (og f.eks store gaver) er lig lykke, hvor jeg måske sætter mere pris på fritid og mere nærvær. Og lad nu være at prøve at bilde mig ind, at man kan hæve den store fede løn, uden at være mere væk hjemmefra. Groft og firkantet stillet op (og ja, der er altid undtagelser, men de bekræfter som regel bare regelen) : Større løn-indtægt = flere timer på job = mindre fritid = mindre tid til familie, venner og interesser.
Og så gider jeg ikke mere om den sag. Du har bare den mening du har, jeg vedbliver at have min. Det er vel fair nok, ikke ?
🙂
->#0
Beklager OT igen. Som sagt håber jeg da, at du får en ordentlig sæk gaver. Mine kommentarer er ikke møntet på dig, men bare en samfundsudvikling, jeg ikke helt forstår.