Virus?

Diverse d.  30. november. 2008, skrevet af cyco
Vist: 337 gange.

cyco

Superbruger
Tilføjet:
30-11-2008 19:55:24
Svar/Indlæg:
161/53
Oplever at efter jeg lukker computer, genstarter den gang på gang (jep, vælger lukker og ikke slumre 😉 ).

Ligeledes er klokkeslæt nu sat til 1. januar 2002 og min windows update gik derfor i fejl (er endda sat til at følge klokken på time.windows.com). Denne har jeg rettet og nu virker windows update igen. Men hvad pokker sker der?????

Kører vista 64bit på asus p5q premium bundkort og med norton installeret. Kørt en scan og fandt kun en enkelt cookie, som er ordnet.......

Er det mon virus eller hvad pokker sker der lige med min comp???
saiot

Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2008 20:30:38
Svar/Indlæg:
7111/480
lyder undnerlig du kune prøve af hente Ad-Aware ned og skane computer med det jeg have en led tojansk hest dog var det ikke en virus mit nod kune iverfal ikke fine den men det kune den den blokeret så jeg ikke kune komme ind på hwt 🤣

edit link http://www.lavasoft.com/produc...

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2008 22:07:22
Svar/Indlæg:
2958/84
Før du fortvilver i gode råd m.m.

Når datoen er resat til 2002, er det første man altid tænker på.... er det mit bios-batteri der skal skiftes ud med et nyt 😛 og ja som regel er det nok og ud fra din prob.-beskrivelse så er det nok det jeg ville prøve i første omgang.

Få dig en god og rolig nats søvn, stå op frisk og udvilet, gå til den nermeste urforhandler, elektronikforhandler eller isenkramme m.m. medbragt dit gamle biosbatteri og få et nyt magen til. :yes:

Når du så kommer hjem så er du nok kørende igen 😛

Ps.: husk at indstil bios igen. hvis du har et oc m.m.

cyco

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2008 16:34:38
Svar/Indlæg:
161/53

Batteri, ja det ville nok være sandsynligt....men:

Bundkort er helt nyt (1 mdr.) lavet i juli, så nok ikke det.

Har sat uret igen og nu virker det da. Men maskinen genstarter stadig ved lukning og har chechek ved strømstyring, bios (opstart ved modem, usb osv....) og jeg benytter ikke slumre knappen ved fejl istedet for lukke-knappen.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
02-12-2008 23:54:56
Svar/Indlæg:
2958/84
Så har jeg ikke et bud udover at det kunne være en RMA-sag 😳