Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2008 20:48:56
Svar/Indlæg:
4689/105
Hej, jeg har for nyligt fået dette board, da jeg blev godt træt af Micro-ATX, men det her bundkort har sku ikke gjort mit humør bedre da 😕
Jeg kan ikke OC på det. Hver gang jeg sætter noget op, og så restarter, så slukker og tænder den lige hurtigt 3 gange (den når ikke engang til BIOS'en), og så er alt ligesom før jeg pillede ved noget? 🤡
Jeg kan heller ikke finde det sted hvor man skal ændre timings på ram. Har kigget på en guide omkring det her board, og kan ikke finde timings det sted, som det skulle være, ifølge den artikel.
Altså det er første gang jeg prøver Gigabyte, så er der noget man skal slå til og fra, som ikke er på Asus bundkort? Asus er det eneste jeg har prøvet at OC ordenligt på før, så kender ikke rigtig til det Gigabyte.
Så hvad gør jeg forkert? Har opdateret til den nyeste BIOS, så det er ikke der problemet ligger. Er det fordi at det er 1.0-revisionen af boardet jeg sidder med?
Jeg fatter det ikke... :'-( Tror sku bare jeg holder mig til Asus fremover, hvis jeg ikke får det her ordnet. Det ved jeg hvordan jeg skal få til at virke 😉