-> #15
Det kan have sin rigtighed. Jeg er også, som min kæreste beskriver det, ret lilla. Jeg ligger nok ret meget mod midten. Men det er mest fordi at jeg går stærkt ind for liberalisme, men samtidig også, at vi skal tage os af de svageste i samfundet.
Nu snakker jeg ikke bare om {Rand|S -> Overførselsindkomst}, men dem som vitterligt ikke kan klare sig selv. De dovne nassere ryger ud på øen sammen med voldspsykopaterne. Så vil jeg gerne se dem febrilske forsøge at ringe til deres socialmedarbejder, med kugleregn, håndgranater og knaldperler flyvende om ørerne.
Nu skal det jo ikke lyde som en politisk udrensning. Bare de dovne, de dumme, de sindssyge og ekstremisterne. Der skal helst være politisk diversitet, men ingen ekstremisme.
Det er mit lille drømmesamfund.
At donere til den 3. Verden vil være som at smide pengene i et sort hul. Der skal satses på bæredygtig teknologi. Hvis jeg fik succes med at deportere afskummet til Bornholm burde man stille op til Folketinget. Men kun for at indføre el, som den grundlæggende infrastruktur i Danmark.
*suk*
Selvom jeg er politisk idiot, har jeg masser af gode forslag. Det er nok også grunden til, at man ikke skal tage mine forslag alt for alvorligt. Jeg er jo bare som resten af Danmarks befolkning 😛