Jeg overvejer at købe nogle 120mm, 92mm og 80mm, så hvis nogen har erfaringer med en eller flere af disse, så vil jeg nægtig gerne høre hvor meget de larmer ved fuld skrue, og hvor meget man dæmper lyset på dem, når man smider en fancontroller på den. 🙂
Jeg prøver lige at lave et lille video på hvor meget lyset dæmpes på de blæsere her engang i aften. Jeg har 2 stk 80 mm blæsere til at sidde i mit silverstone sugo kabinet så kan lige nå at lave en lille video inden kabinettet ryger ud af døren imorgen 🙂
Jeg har en 120´er i blå.... Købt fordi den så feee´ uj, engang da jeg ikke vidste bedre. Har jeg allerede nu afsløret, at jeg ikke er så vild med den blæser ?
Men synes altså ikke ligefrem at den er støjsvag. Og så synes jeg at det er dumt, at rammen er større, end en standard 120mm. Men den larmer heller ikke vildt meget. Men støjsvag, nej, det er den ikke.
sikker på at du tale om den sammer blæser? Ved godt at forskellige personer af forskellige opfattelser af støj men jeg synes bestemt ikke at sådan en north-q larmer og videoen er på vej 🙂
Så er der film popcorn må i selv stå for 😀
Filmen blev lidt mørk efter at den blev uploadet. Og den baggrunds lyd er ikke blæserne det er en gammel gammel WD harddisk jeg lige satte til psu'en så den fik lidt mere og lave ind bare at trække 2 blæsere.
Min fan controller er en zalman MFC1 som justere fra 5-11 volt 🙂
"Og den baggrunds lyd er ikke blæserne det er en gammel gammel WD harddisk jeg lige satte til psu'en så den fik lidt mere og lave ind bare at trække 2 blæsere."
Og sådan en gammel harddisk lyder lidt ligesom et F16 ved start
Ja, støj er meget individuelt. Lad mig sige den sådan : Den Silent Tornado jeg har, siger mere end mine Antec TriCool på medium setting. Måske jeg har fået en dårlig NorthQ, men sådan er det altså her.
Lad os nu ikke starte en diskutionsklub over NorthQ Silent Tornado. Du synes de er gode. Fint. Jeg synes ikke de er gode. Fint. Nu har #0 så nogle input, som han kan tage til efterretning, eller se bort fra. 🙂
Og 100 mennesker kan skrive million-milliard gange til mig, at Silent Tornado er super-stille, det nytter ikke. Jeg har en af dem, jeg har hørt på den i over et år, jeg ændrer ikke mening. Basta-bum. 😀
Ps. Antec TriCool er vidst ikke generelt anset for at være super-stille. 🤣
Hvis de kun siger lidt mere end triCool, og de ikke larmer mere end det der i den video ( man kunne jo rent faktisk ikke høre om de kørte 5 eller 11 volt ), så tør jeg sq godt bestille nogle :yes:
ved bare at de 120mm larmer lidt mere end de der 80'ere, men man må vel tage chancen 🤣
Hvis der er flere der vil smide inputs, er det helt fint med mig :yes:
#11 Selvom vi måske ikke er helt enige, vil jeg gerne tage hatten af, for din hjælpsomhed. "Vil du gerne se/høre den?" Jeg skyder lige en video, og smider op. Det er fanme hjælpsomhed, og respekt for det. :yes: