En mand kommer kørende ud af landevejen, i sin splinternye Porsche, med over 200 km/t.
2 oldschool hårde betjente ser ham komme kørende, og suser straks efter ham.
de får ham stoppet, og konfrontere manden. "er du klar over hvordan du køre mand...er du blevet fuldstændig sindsyg"
manden fniser lidt, og betjentene føler sig provokeret.
De beder ham om at stige ud a bilen.
Den ene betjent tager et kridt frem, og tegner en cirkel på vejen, ca 3 meter fra bilen, og beder manden hoppe ind i cirklen.
"Nu stiler du dig i den cirkel, og du rør dig ikke en meter, før vi har sagt du må, er det forstået" siger betjentene.
manden fniser lidt, og stiller sig derefter i circlen, som han har fået besked på.
Den ene af betjentene, går derefter hen til politibilen, og kommer tilbage med et baseball-bat.
Derefter går han hen til mandens splinternye porche og smadre både forlygterne og baglygterne.
i samme øjeblik begynder manden at grine en del, og betjenten bliver endnu mere sur.
han tager battet igen, og smadre nu både bagrude og forruden, på manden nye porche.
manden griner ENDNU mere, og Så går betjenten amok......han gennemsmadre hele bilen, til den ikke er til at kende igen.
meget forpustet kigger betjenten så over på manden, og ser at han simpelhen ruller rundt af grin, inde i sin lille cirkel...han griner så meget at tårene triller fra hans kinder.
Så råber betjenten til ham: "HVAD FANDEN GRINDER DU AF.....JEG HAR LIGE SMADRET DIN SPLINTERNYE PORCHE"
manden : hahahahahahaha......ja...men hver gang du vender dig om for at smadre min bil,træder jeg et skridt ud af cirklen 🤡