Nickname; M.Beier
Først of fremmest er jeg i lidt anden opfattelse og holdning end resten... Jeg må dog sande at det er uundgåeligt, da i skriver at Intel har efterlyst dette....
Det jeg ikke kan lide er at det skaber en stor kløft, normalt er jeg konservativ, men lige netop på dette hippi med alle skal være lige... Sponsorer og opbakning, samt det at være et landshold, er decideret modarbejde af dette... Men det er hvad som producenterne efterlyser....
Når det er sagt håber jeg det bliver godt, og jeg er meget positiv overfor det faktum at de udvalgte til denne kontaktgruppe skal stå for at holde den kørrende, dette er et stort skridt i den rigtige retning, med al' respekt, men det gør at HWT ikke er ansvarlig som eneste, men at det reelt set er de folk som skal arbejde sammen...
Min gode ven Vanovich kontaktede mig her til aften, og fortalte mig om denne tråd, hvorfor jeg valgte at gå ind og finde den - og efter store overvejelser, give respons..
Jeg føler mig på ingen måder forhøjet eller sikker nomineret til et sådanne hold, men ville dog fornøjes ved at tale med ligesindede folk.... Hvilket reelt set var grunden til jeg tog initiativ til at arrangere et OC kom-sammen en sum tid siden....
- Jeg vil konsekvent nægte ved sådanne hold at udtale mig om tidligere rivaliseringer, og vil blive meget harm over hvis holdet snakker om "DK rekort", jeg kan ikke fordrage den betegnelse, idet den lugter langt væk af intern konflikt, og manglende vilje til at kæmpe som dansker mod de "slemme banditter" ude i verden, men blot vil være "bedre end de andre".....
----
Min holdning til OC er at det skal være sjovt, men seriøst? En hårfin balance med plads til at sætte hjernen i standby og have det sjovt, og så en halv time efter sætte sig ved maskinen og gøre en indsats....
- Jeg har en kedelig tendens til at have manglende respekt for "det siger mrX", angående optimering, jeg skal have grunden til hvorfor, jeg vil vide hvad som gør det, kunne følge logikken, ellers kan det være ligemeget....
Jeg er udenrigsdansker, og arbejder for IBM, hvorfor møder ikke altid vil kunne være muligt, dog bruger jeg gerne penge for at tilgode se de ting som jeg finder interessante, heriblandt overclocking, hvorfor jeg godt vil kunne deltage aktivt ofte...
Nu hvor andre snakker om "speciale";
Min force ligger i, jeg hviler ikke før jeg har "løsningen", jeg bliver sammenbidt hvis jeg synes det er en halvhjertet indsats, og jeg sørger for at holde stemningen høj, på trods af et dumt stykke hardware forhindrer det man ønsker skal lykkedes, i at lykkedes...
Yderligere er min forståelse for hvordan hardware og software arbejder sammen ret så omfattende, derved ikke sagt at der ikke kan findes andre som har bedre, for kan der selvfølgeligt!!!! Jeg synes blot det er min force som en del af "pakke løsningen"
Min svaghed:
Jeg har været aktiv længe, jeg har gjort mig upopulær, og den vil altid hænge der... Og endnu værre, jeg fylder.... Det vil være umuligt at sidde i lokale med mig unden at vide hvem jeg er, idet jeg altid skal kommentere et eller andet, jeg har altid noget at skulle have sagt....
Sidst men ikke mindst....
Jeg efterlyser en udmelding om hvilket ansvar og følger der er af at være med på sådanne hold?
Jeg vil gerne støtte op om holdet, bidrage, men jeg vil under ingen omstændigheder give afkald på også at kunne lave noget alene, eller med andre... Somsagt gør jeg det fordi jeg hygger mig med det...
Vil "medlem" af sådanne hold betyde at jeg ikke ville kunne deltage som en del af ODOC? Som for mig er hygge med to venner, og god udveksling af fif og tricks, samt en masse sjov og ballade med hardware, seriøst og mindre seriøst...
Den arrogante:
Ja, jeg har lavet verdensrekorter, ja jeg har stadigt stående verdensrekorter...
Jeg performer på tid, jeg er god til live events, jeg giver ikke ret meget for at prøve alt af inden, da det kun resultere i at jeg bliver skuffet over slutresultatet...
(Med ODOC som jeg er en del af, kom vi nummer2 i Tyskland, til awardfabrik.de årlige overclocking lan party... - dette var konkurrence på tid, og vi havde ikke læst HW specs før vi sad deroppe, vi vidste faktisk ikke hva' hardware vi sad ved!! Oplysninger som ellers kunne findes på nettet)
// Håber ikke der kommer nogen negative responser vedr. mig grundet dette indspark til debatten, jeg vil meget gerne svare på quotes, men ikke om mig... 😩
Jeg vil ikke tilkendegive mine favoritter, jeg respekterer det stykke arbejde mange af jer gør, og i ved nok selv hvem som har en fin lille stjerne 🤡