Shg laver ged i RMA sag Update!

Diverse d.  04. december. 2008, skrevet af Rasmus66
Vist: 557 gange.

Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2008 16:23:11
Svar/Indlæg:
8762/174
Jeg stå i den uheldige situation at jeg har en RMA sag kørene med shg om et Asus Maximus Extreme bundkort som sendte røgsignaler ☹

Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med shg nu på hvor langt min ordre var og jeg fik af vide den 26-11-08 at pakken var blevet sendt og jeg skulle modtage den hen i næste uge.

Jeg har så til dags dato ikke modtaget noget så derfor sendte jeg en mail til shg om et T&T nummer på pakken.

Jeg for så at vide at pakken skulle være sendt og afhentet!
og han giver mig et T&T nummer hvor der står at den er sendt til frederikshavn og jeg bor altså i Silkeborg.

Nu har jeg så ikke fået svar på om det er det korrekte T&T nummer men hvis det nu er hvad gør jeg så??

Han jeg forlange siden at shg nu har klokket i det at de skal sende et nyt bundkort til mig oder was?

Jeg er sådan lidt på bar bund og jeg kender ikke rigtig til de regler 😕
Jeg har jo ventet 4 uger idag på at bundkortet skulle komme tilbage også for man sådan en besked i hovedet.

Er der noget jeg kan gøre?

Jeg siger tak på forhånd 🙂
Nordskov
 
Superbruger
Tilføjet:
04-12-2008 16:42:22
Svar/Indlæg:
569/99
jeg har lige sendt mit board p5q pro til shg for rma.. du gør mig helt bange :o


xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2008 16:43:13
Svar/Indlæg:
2587/91
Altså hvis forhandleren har sendt pakken til forkert adressant, så er sagen rimelig klar - du skal jo have det du har betalt for eller i det mindste godtgøres værdien. Hvis SHG kan bekræfte pakkenummeret, så skal pakken efterlyses hos PostDK (af dem) og så kører hele sagen i godt en måneds tid. Med lidt held sender de dig en ny.

Jeg har selv lige været en lignende sag igennem med DataWorld - hvor det endte med at vise sig, at postbudet selv havde nappet pakken, som jeg havde sendt til RMA.


Zorba
 
Superbruger
Tilføjet:
04-12-2008 17:13:23
Svar/Indlæg:
1142/59
Post Danmark er ret gode til det med pakker. Jeg mistede et X-Fi lydkort til 1600 på den måde. Heldigvis sendte SHG mig dengang et nyt efter 3 dage. Jeg tror de får fat på deres kontaktperson hos PostDK og mon ikke du modtager et nyt kort inden længe så? Det tror jeg du gør, men selvfølgelig kan de jo vælge at køre en sag først

PS: "På den måde" som i, at postbudet selv havde haft lange fingre 😉


gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
04-12-2008 17:21:13
Svar/Indlæg:
5678/460
jeg ved ik med det "nye" shg.dk men i gamle dage var jeg glade for dem ...ja de fucked op men ik nogle store fuckups for mit vedkommene og god RMA .... har fået skiftet lydkort og 3-4 diske osv. :)


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2008 17:30:47
Svar/Indlæg:
8762/174
Jeg takker for svarene 🙂

Men det er godt nok nogen som står til kvaje bajer og kage fra både shg's side og post Dk's for det er et fuck op i den store klasse hvis det viser sig at de er 100% sikker på at det er det korrekte T&T nummer 😕

Men jeg kan i teorien og måske i praksis så sige at problemet ligger ved dem og at jeg vil have et nyt tilsendt på deres regning??

Gider sku ikke vente en skide måned mere på et bundkort fordi post Dk lige kan have fingeren ud først har jeg gjort en gang og blev så skide sur og min vrede kom også lige til at gå ud over en af deres medarbejdere som tog telefonen min tilmådighed varer ca 1 sek måske lidt mindre.

Men nu må jeg se hvad SHG skriver tilbage har nemlig ikke fået svar endnu ☹


wilson
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2008 20:30:22
Svar/Indlæg:
779/21
Det er almindelig, hver gan jeg laver en rma køber jeg en ny med det samme!

Så ender jeg med 2 eller nogle gange 3 forskellige ting :no:

5 sæt crucial balistix på 1 år (de kan ikke klare 2.3v 24/7)


Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2008 20:36:03
Svar/Indlæg:
4310/364
#5 Lad være med at lade det gå ud over dem du ringer til en anden gang. Jeg arbejder selv ved posten. Og dem der normalt tager telefonen er normale garvede mennesker som dine egene forældre og dig selv forhåbentlig. Dem der fucker op ved posten er alle pothoveder på min alder der deler post ud. De kan ikke kende forksel på dit og mit, og de er pisse ligeglad med om posten kommer ud eller ej. Så lad det ikke gå ud over telefon damerne.


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2008 21:07:15
Svar/Indlæg:
8762/174
#7

Ved godt det ikke er en undskyldning men jeg var så vred men ved det godt havde det heller ikke godt bag efter skulle også lige til at ringe op igen og sige undskyld men fik det ikke gjort.

Men som landet ligger nu så har jeg ikke fået en mail tilbage endnu fra shg og hvis jeg ikke for det inden kl 10 imorgen efter kaffe pausen så kan de se frem til at få mig i røret så hvis der nu skulle sidde en som arbejder ved shg i RMA afdelingen så må i hellere søge dækning bare et godt råd 😀



Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-12-2008 09:33:28
Svar/Indlæg:
8762/174
HAHA kæft jeg må simpelthen le af shg nu.

Kæft et par kegler bundkortet er sendt til første ejer af bundkort selv om jeg har sagt til dem flere gange at jeg er ny ejer af bundkortet som de også selv har registreret.

Nu vil de have at jeg skal kontakte tidligere ejer og finde ud af det den vej.
Kan godt mærke nu at at jeg er på vej oppe i det røde felt nu for ingen kan simplethen være så dumme!

Har svaret tilbage til dem at fejlen jo ligger hos dem så problemet er deres jeg skal bare have mig et bundkort ASAP

EDIT:

Nu har jeg haft ringet til dem og forklaret dem situation jeg har også tjekket gamle ejers adresse og han bor ikke der mere ifølge krak.dk så postdanmark har jo også kvajet sig i den grad ved at udlevere en pakke til forkert person.

Så nu kan jeg se frem til en længere vente tid på at shg for hovedet ud af anus og for klaret sagen forklarere og supporteren at problemet ikke ligger mig men ved dem og det kunne han da godt se. Fu kc jeg er sur lige nu hvordan fanden kan man fucke sådan noget så groft op!!!

Det kan da for fanden ikke være så svært at se i RMA orden at jeg er registeret som ny ejer og min aderesse også står der.

ARGHHHHHH

FUCK :'-(


dude1992
 
Superbruger
Tilføjet:
05-12-2008 17:18:45
Svar/Indlæg:
789/17
ja okay både shg og postdk har fucked lidt op i den, men navne er ikke noget postdk tænker over idag ;)

Jeg ville ringe til husstanden og bede dem sende det tilbage eller til dig og så sige du nok skal betale de 100 kr for det :) så går det hurtigts, men i princippet er det en fejl fra shg (har squ aldrig oplevet sådan noget :( )


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-12-2008 17:22:59
Svar/Indlæg:
8762/174
Så er problemet så bare at den første ejer ikke er bosat mere på den adresse har tjekket på både krak og de gule sider.

Men hvordan kan pakken så afhentes når personen ikke bor der mere 😲

Det kunne supporteren fra shg ikke svare på men de ville undersøge sagen men fra nu af for de enten et opkald eller en mail hver evig eneste dag indtil jeg for boardet bare så de føler presset for det kan fandme ikke være rigtigt (undskyld sproget) at både post dk og shg kan fucke en ting så groft op.

Men det er nok en lang finget post mand som har nakket boardet men under alle omstændigheder så skal jeg have mit board uanset om de så tager det fra deres eget lager alle hvad de gør for synes jeg har ventet i lang nok tid nu!


gasse1003
 
Overclocker
Tilføjet:
05-12-2008 20:07:01
Svar/Indlæg:
15/0
Du har krav på et helt nyt vil jeg mene.


LarsL
 
Superbruger
Tilføjet:
05-12-2008 21:22:55
Svar/Indlæg:
445/37
Er ikke din fejl det er sendt til en forkert adresse, samt du kan jo forlange at se underskrift for det er er modtaget af dig


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-12-2008 21:53:40
Svar/Indlæg:
8762/174
#13

Jeg hælder lidt til at det er dokument falsk gad vide om stein bagger har været inde over det 🤣

Men det er sku sur røv for mig nu kan jeg lige se frem til mere vente tid havde ellers glædet mig sådan til at få det :'-(

Men SHG slipper ikke så let de bliver åndet tungt i nakken hver dag frem over fra på mandag indtil jeg for mit board.