Hvilken PSU er at foretrække for tiden, hvis man tænker "bang for the buck"? Den skal kunne trække en E8400 PSU, 5-6 harddiske, 1 DVD-R drev og et GTX260 grafikkort
Jeg ville umiddelbart sige: 700-1000Watt. Men du kan jo prøve at regne på det på dette link. 😀 Hvis det var mig ville jeg vælge en kvalitets PSU med modularstik. 🙂 DVS:man kun klikker det antal ledninger på man har brug for. 😉
#1 Klap nu lige hesten! PSUer er da godt nok blevet totalt ophypet på det seneste. En god 400W vil være længe godt til sådan et system. Min lillebror kører et tilsvarende på en 10 år gammel 430W Enermax strømforsyning.
Der er dog ikke noget i vejen med at have lidt overhead... Men at invistere i en 1kW for at trække sådan et system vil være at skyde gråspurve med kanoner!
Hvis han iøvrigt søger en "bang for the buck" PSU, mon så ikke han er pænt ligeglad med om den er modulær osv?
Jeg kan personligt anbefale Antec og specielt Corsair PSUer!
SeaSonic kunne være et godt bud, de laver nogle ret habile enheder og er prismæssigt efterhånden nede på det halve i forhold til lanceringsdato - alternativt kan jeg anbefale Silverstone og Enermax.