På BHG's hjemmeside siger de at jeg skal bruge: "Two 6-pin PCI Express® supplementary power connectors -or- One 6-pin PCI Express® and two 4-pin peripheral supplementary power connectors"
Ifølge hvad jeg kan forstå på linket til min PSU højere oppe, er dette hvad jeg har af stik: 24/20-Pin 4-Pin 1 x Floppy 6 x Molex 2 x SATA 1 x PCI-Express
Kan det passe at "1 x PCI-Express" er det samme som et 6 pin stik? Og det er vel så også de der molex stik, hvor jeg kan bruge "molex til 6 pin", som jeg har hørt følger med i pakkerne/bundle?
På XFX hjemmeside står der: Power Requirements: Non-SLI: 630W Minimum Power Supply SLI: 680W Minimum Power Supply One 6-Pin Power Connector One 8-Pin Power Connector
Og her faldt jeg så over at de siger jeg skal bruge en 630W PSU Er det noget jeg skal tænke mere over?
Ingen svarede, og hvis nye kom til skulle de til at læse hele tråden igennem. Så tænkte det ville være til alles fordel, hvis jeg samlede alt i en ny..
Moderator
Tilføjet: 05-12-2008 21:40:42
Svar/Indlæg:
3863/538
#7 Crew finder du ude til venstre i drop down menuen under "redaktion". 😉 Men vi skimmer som regel forum igennem, så du kan være heldig at vi læser tråden..