Jeg vil mene at alle nedenstående lever rigtig godt op til de krav du stiller. De er støjsvage og to af dem er modulære hvilket vil sige at man kun montere de ledninger man skal bruge hvilket giver mindre kabelrod. Corsair er især kendt for super kvalitet og rimelige priser.
Jeg har haft en Chill før men ikke den jeg linker til og jeg var fint tilfreds. Valgte så en Corsair da jeg gerne ville have en modulær. Det havde Chill ikke i sortimentet dengang.
#14 De 80+ står for en "virkningsgrad" på over 80%. Hvad angår mål, er de helt standard og kan sagtens være i dit kabinet. (Jeg har nemlig en helt ny til at ligge). 🙂
Men jeg kunne godt tænke mig at få en psu der er framtidsikret hvis jeg nu en dag skal have 2 gfx der skal have 2 strøm stik i vær, nogen der har en psu der kan det.
Her er den helt nørdede test. De konkluderer at den uden problemer kan trække fx. 2 stk. GTX280 og faktisk kommer over 800W i peak. http://www.hardwaresecrets.com...
#21 Den mener de faktisk er ringere, hvis du læser test nr. 2.
Corsair TX750W, for example, is cheaper and does not have this problem (it comes with four video card cables), but provides lower efficiency and higher noise levels.
#30 Som skrevet i den første test, skal du købe 2 adaptere, 4-pins molex -> 8-pins pci, hvis du vil køre med sådan to basser. Selve psu'en skulle være rigeligt kraftig. Prøv at nærlæse test 1, så ser du faktisk at jo mere den bliver presset, jo mere stabil bliver den mht. udsving.
Nu vil jeg jo ikke presse den psu ned i halsen på dig, så hvis du vil slippe for at købe de to adaptere, skal du vælge en anden. Jeg forholder mig bare til de tests og dit budget. 🙂