Altså den fejl der opstår efter 2 timer, kan komme når sohelst i et givent program. Orthos kører forskellige scenarier af adresseringer osv igennem, og at den der går galt ift orthos først kommer efter 2 timer, er ikke ensbetydende med at det gør det i andre programmer. Fatter ikke folk gidder sidde med systemer deer kan lukke ned når som helst. Alt det ævl med at "ahh jeg kan game sygt i et døgn uden den går ned" er helt ude i hampen. Enten er den stabil elelrs er den ikke, og hvis systemet ikke kan klare hvad du smider efter den være det orthos eller what ever, så er den ikke stabil. I det her tilfælde er det meget sort/hvidt medmindre man er tilhænger af virkelighedsflugt.
Intel/AMD havde kasseret CPU på stedet hvis den fejlede efter 2 timer eller 24, eller 48...
og det handler jo kke kun om at den kører 100% load. 100% load er dog fint til at finde max temp. Fejlen kan også opstå ved 5% load.
Der er for mig to måeder at overclocke på. Enten gør man det for at benche , hvilket er meget kortsigtet. Det hanbdler bare om at få nogle tal og blive placeret på nogle lister og at lege lidt.
Den anden er at OC for at få mere for pengene. HEr skal man efter min mening enten gøre det ordentligt, eller lade være. Personligt viulle jeg ikke føle mig tryk ved min maskine, eller have det godt med mit OC, hvis ikke jeg kunne være sikker på at maskinen var lige så stabil som uden OC.