Hej jeg har en Quad Core Q8200 2,33 Ghz CPU, som køre 2039 RPM, vil lige sprøger om det er normalt, og om jeg kunne set RPM list ned da den lamer meget støj / Noise Level : 12 - 24dB
CPU køler The NorthQ-3312BLA's Fan speed: 1000 - 2200RPM +- 10% Noise Level : 12 - 24dB Air Flow: 37,5 - 77,5CFM Bearing Type: Hybrid bearing Life Time: 50,000 Hours Connector: 3 Pin Fan controller with build-in FAN alarm included
mit andet sp er omg mit bundkort kan køre PCI-E 2.0 GFX kort? da det er 1.0.
#2 Har ikke samme mobo som dig, men i min bios kan jeg sætte en temp som jeg tillader at CPU skal holde sig på, og der har jeg valgt 55 grader og så kører blæseren stille og holder temps deromkring.
Sådan en north-q køler kan stortset ikke monteres forkert.
Men det er også en elendig cpukøler har en magen til i min lan gamer og den er ikke lige frem super. I pakken følger en fan mate med som du skal tilslutte imellem stikket til blæseren og stikket på bundkortet så kan du selv justere hastigheden på blæseren.
Men mit råd til dig vil være at få skiftet den cpukøler den er elendig til quad core cpuer da de jo bliver lige det varmere ind så mange andre cpuer.
Køb den her cpu køler istedet så er du godt kørene 🙂
Blæseren på den xigmatek cpukøler er PWM styret hvilket vil sige at blæseren selv sætter farten op alt efter hvor varm din cpu er. Samme system finder du på intels boxkølere 🙂
den siger stortset entet den blæser den er meget støjsvag