det er simpelthen løgn

Hyggehjørnet d.  09. december. 2008, skrevet af kennetz
Vist: 2351 gange.

kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:17:23
Svar/Indlæg:
549/118
køber 2 stk 4870 1gb i hardware foretning i århus..det ene fejler og sendes til rma..de ringer 4 dage efter og fortæller mig de ikke vil kendes ved kortet da den lille papir sticker med serienummer ikke er på kortet..jeg aner virkelig ikke hvor den er blevet af..så nu tilbyder han mig fanme at destruer det for mig!! men som han siger jeg kan da også få lov til at hente det..ringe ringe service..kortene er købt i sidste uge
anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:18:39
Svar/Indlæg:
5891/423
hvor er det henne?


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:20:01
Svar/Indlæg:
549/118
århus pc lager


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:21:49
Svar/Indlæg:
23132/740
Kan den ikke ligge i kassen eller den antistatiske pose?


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:24:05
Svar/Indlæg:
549/118
nope..jeg skrev serie nummeret ned da jeg lavede rma og da sad det på kortet..derefter kommer jeg det i posen og kører ud og aflevere det..og så kommer opkaldet at det mangler


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:25:39
Svar/Indlæg:
5891/423
#4 jamen, så er det vel dem der har lavet fusk=?


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:26:42
Svar/Indlæg:
549/118
ja men jeg har et kort jeg har betalt 2200 for som ikke dur...


#7
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:27:25
Svar/Indlæg:
4689/105
#4 Hvis du har skrevet det ned og lagt det med da du gav dem det, så må de vel selv kunne regne ud at serienummeret sad på da du afleverede det 🤡


Stumpii
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:29:02
Svar/Indlæg:
1541/132
#7 ´Præcis 🤡 :'-(


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:29:07
Svar/Indlæg:
549/118
uanset hvad er de fuldstændigt ligeglade...


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:30:24
Svar/Indlæg:
549/118
som han sagde kunne jeg have købt det alle steder..til trods han kan se jeg har købt 2 stk sidste uge


#11
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:30:34
Svar/Indlæg:
4689/105
Prøv at møde op og forklar dem det, PÅ EN STILLE OG ROLIG MÅDE, og se så hvad de siger til det. Hvis de stadig ikke vil samarbejde, så må du så begynde at hidse dig lidt op.


#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:30:58
Svar/Indlæg:
1581/5
hold på at det sad der på da du afleverede det - og du har jo serienummeret, så oplys at det er "det" serienummer. så kan de prøve nok så meget at snige sig uden om, jeg ville give dem 1 chance, og derefter gå til forbrugerstyrelsen



kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:31:04
Svar/Indlæg:
549/118
ja..jeg kører derud nu..


Stumpii
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:33:42
Svar/Indlæg:
1541/132
#13 Held og lykke 😀


#15
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:34:10
Svar/Indlæg:
4689/105
#13 Godt! 😉

Men HUSK at starte stille og roligt. Det er bedst at snakke stille og roligt med folk, og så er de oftest samarbejdsvillige.

Meen, hvis det ikke hjælper er der jo ikke andet for end at hidse sig op. Nogle SKAL bare ha' den hårdt bagfra før de fatter noget, men i langt de fleste tilfælde komme man længst med at snakke pænt og roligt til ekspedienter.


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:35:20
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #15

Eller sælgere, for den sags skyld 🙂


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:35:24
Svar/Indlæg:
549/118
jeg behersker mig i første omgang.. 😉


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 09:41:49
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #17

Af ren nysgerrighed, hvilket grafikkort(producent*) drejer det sig præcist om?

* - Så bør folk ikke være i tvivl 😛

EDIT -> CF: Bah... 😛


#19
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 10:29:19
Svar/Indlæg:
4689/105
#18 Og med det mener Nonig "hvilken producent er kortet fra?". Bare lige inden en anden flipper ud over det 😉

EDIT: Dygtiiiig! 😛

#0 Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået efter du snakker med dem en ekstra gang.


#20
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 10:40:24
Svar/Indlæg:
4156/111
De gemmer sgu da ikke nummeret fra den lille sticker på kortet, i forretningen? Så skal de da til at åbne kassen og hive kortet ud osv? 😕


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 10:40:50
Svar/Indlæg:
2959/206
Heh, det minder mig om dengang med min CPU tilbage i den tid hvor de første AMD 64'ere kom ud..

Fik den forkerte CPU af dem, kørte ind med den.. Han tog den med op til dem der skulle checke den, De kunne godt se det var den forkerte CPU, den virkede fint.. Men de nægtede at bytte den da der lige pludselig var kommet kølepasta ned mellem pins'ene.. Det var der ikke da jeg afleverede den..

Men efter en god del whining fra mig her på HWT, og åbenbart en der evt. har sendt dem linket, eller dem der bare kigger på hardware fora, så fik jeg en mail af en person derinde fra, som ville høre om vi ikke kunne finde ud af noget.

Så ja, den er ikke ny den med ting der lige pludselig mangler eller ting der har ændret sig på varen..


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
09-12-2008 11:48:49
Svar/Indlæg:
5363/442
Oplevede noget af det samme med et SD kort jeg engang sendte til RMA hos BJ-Trading. De sendte det tilbage med besked om at det var testet og virkede perfekt.

Da jeg selv testede det virkede det ganske rigtigt, hvilket det jeg sendte ind ikke gjorde. 😐


obimac
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 11:55:39
Svar/Indlæg:
486/13
Frækkerter 😲

Det har jeg(gudskelov)aldrig været ude for.
Er det Chippen-Uffe der står for RMA dernede?



kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 17:31:56
Svar/Indlæg:
549/118
her kommer en lille update..

jeg ankommer til århus pc lager i formiddag..ekspedienten henter mit gfx og jeg spørger ind til hvorfor de vælger at gøres som de nu gør..han siger at han da godt kan huske jeg købte begge kort for en god uge siden og siger derefter han lige gå ind og snakker med dem..3min efter kommer han igen med den meddelelse at de står fast på mærket skal side på kortet før de vil røre det..jeg fortæller ham at det må være røget af, da jeg har tilføjet det på rma og viser ham en udskrift.. jeg prøver igen at tale til ham, i en fornuftig tone ...men nej..jeg beder derefter om at få lov til at tale med manden der behandler min sag (jesper) hvorefter ekspedienten igen kommer tilbage og fortæller mig at jesper kun vil tale med mig via mail eller telefon..jeg er på det her tidspunk overbevist om der er tale om skjult kamera 😲 jeg forlanger igen at han kommer ud til mig da jeg lige er kørt 50 kilometer for denne sag..men igen han vil ikke tale direkte med mig.. 😲

konklusionen er jeg trækker dem igennem alt hvad jeg kan for at få min ret i denne komplet latterlige sag som er behandlet ufattelig dårligt fra deres side af..jeg har på mindre en et år spenderet mere end 25.000 i den butik og føler mig ærlig talt røvrendt af deres service

kortet er af mærket club3d


#25
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 17:45:21
Svar/Indlæg:
4018/217
Jeg har da aldrig hørt om nogen dårligere rma service. Godt jeg aldrig har handlet med dem selv om jeg nogen gange har overvejet dem.

De får da i det mindste bedre tid til at få orden i deres rma afdeling efter denne her tråd.

Held og lykke her fra 🙂


Ps skriv lige firmanavnet i #0 så folk der googler århus pc lager også lige kan få din lille historie med 😉


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 17:46:41
Svar/Indlæg:
5600/32
Bør serienummeret ikke også stå på æsken?
Gør det da på æsken til mit HD3870.


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 17:51:06
Svar/Indlæg:
7111/480
godt nok dåligt behanlig syns jeg når du siger du have den på da du sente de ryger på listen over buikker jeg ikke hanler hos samen med getmor og pc-huset
lige et forslag kune det ikke være en god ide af lave en tård til uheldige oplevelser med forhanlere ikke sådan en god forhanler elelr dålige forhanler men bare folk kune læse om de sager og så selv bedøbe om de vil hanle der så man ikke skal søge efter vær forhanler og være heldi med af fine tråden syns nemlig det godt kan være sævrt så det kune j være letter med en samlet tråd sedfølig kan der ske fjal men så må man jo bare tage det som det er en enket pason og hans oplevelser og så bedøme om vis der er 10 der har prøvet det samme getmor host host så hanler man ikke der eller der er noget vildt groft som her bare en ide 🙂


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 17:54:47
Svar/Indlæg:
6181/270
Har du spurgt om at de ikke lige kunne se om det mærke er faldet af og skulle lige i kassen/posen som det ankom i?


1holmes
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 17:56:26
Svar/Indlæg:
1375/88
Det hjælper selvfølgelig ikke dig #0, men det er desværre ikke første gang de laver sådan et nummer, når man googler dem er der op til flere tråde rundt om, der fortæller om lignende oplevelser.


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 18:06:34
Svar/Indlæg:
3332/33
Hold da fast. Det er jo under al kritik. :no:
Håber du tager fat i nosserne på dem og slæber dem rundt indtil de fatter noget.


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 18:19:43
Svar/Indlæg:
549/118
bare det at han ikke engang vil komme ud i butikken og tage en stille og rolig snak gør mig bekymret.. :no:


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 18:27:10
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #24

Grunden til jeg spørger er nemlig, at jeg:
- Selv har handlet der (dog ingen RMA - endnu).
- Selv har købt et Club3D HD4850.

Klistermærket sidder ganske korrekt bag på kortet. Mit er dog (heldigvis, kan jeg høre) ikke faldet af. Det ser heller ikke ud til, at det sådan lige vil falde af. Men det er da godt at høre, at det er en ting man skal være påpasselig med.

Jeg bor selv i Århus (Viby J.), og vil da huske, lige at få rette vedkommende til at "kvittere" for, at kortet er modtaget i samme stand og mængde, som da de solgte det til mig.

Så burde man være sikret, at klistermærket med serienummeret, ikke falder af 'på mystisk vis'. Jeg håber at sagen vil få et retfærdigt udfald :yes:


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 18:29:18
Svar/Indlæg:
8947/160
Evt send dem(gerne chefen) et link til denne tråd,. Det KAN bare ikke være i deres interesse at behandle kunder på den måde, du har IMO dit på det rene så jeg ville ligesom dig følge sagen HELT til dørs. Hvad fanden er meningen-.... 😲 😳 😲


OverLorD
 
Superbruger
Tilføjet:
09-12-2008 18:35:48
Svar/Indlæg:
1471/40
#0. Hvis du er lidt frisk, sender du Århus PC-Lager en E-Mail med et link til denne tråd, og spørger indtil, om det er DET rygte de vil have blandt HWT's brugere.
Er der noget de banditer har respekt for, er det dårlig omtale.


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 18:37:47
Svar/Indlæg:
5891/423
du burde snakke med din advokat... så hellere have ret, og bruge et par tusinde mere, end at tabe en sag 😉


kanee
 
Superbruger
Tilføjet:
09-12-2008 18:43:07
Svar/Indlæg:
108/7
Hvorfor tager du ikke mærket fra det kort der virker og sætter det over på det der ikke virker?

Så kan du bare aflevere det og sige at nu er det andet sørme også gået i stykker?


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 18:47:49
Svar/Indlæg:
5474/39
Hm har du stadig kvittering og kasserne kortende var i ? stå normalt stregkoder med mere på dem. Hvis du ikke stadig har kasserne er nok lidt svært overbevise dem.


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 18:50:16
Svar/Indlæg:
8555/439
der står et nummer i printet 😉 få fat i club3d ,og fortæl dem om sagen.


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 19:02:21
Svar/Indlæg:
549/118
#37 jeg har alt tilbehør


obimac
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 19:25:53
Svar/Indlæg:
486/13
#39 Hvis de er en uge gamle kan det vel stadig returneres med henvisning til at der intet serienummer er på kortet, og en evt. RMA-sag(erfaringsmæssigt)er umulig?

Men ellers er det vel bare til Forbrugerstyrelsen hurtigst muligt og få en sag igang..


#41
xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 19:37:13
Svar/Indlæg:
2587/91
Jah, forbrug.dk eller som #38 siger..


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 19:40:17
Svar/Indlæg:
549/118
ja det bliver forbrugerstyrelsen..tak for jeres support herinde..dejligt med nogle der kan se det urimmelige i det her... 😉


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 19:42:03
Svar/Indlæg:
6531/410
det er jo totalt latterligt de mærker falder jo af så snart kortet har været varm en gang.

du skal klart gå vidremed den sag.

skal du bruge et vidne til at disse mærker sidder meget løst stiller jeg gerne op som vidne.

har arbejdet mindst 3 år med rma.


Kirsby
 
Superbruger
Tilføjet:
09-12-2008 19:53:52
Svar/Indlæg:
1214/62
Jeg ville prøve at kontakte club3d, til at starte med. Så skal du se, så skal den luder butik nok få ørene i maskinen.


1holmes
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 20:12:09
Svar/Indlæg:
1375/88
Var lige en tur forbi cvr.dk For mig begynder tingende at hænge lidt sammen. http://kortlink.dk/cvr/63fr


#46
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 20:20:52
Svar/Indlæg:
4018/217
#45 Hold dog op

Binavn(e):
COMPUMAIL.DK APS (virker)
COMPUSTORE.DK APS (virker ikke)
COMPUTRADE.DK APS (virker ikke)
DCS.DK APS (virker)
DIRECT COMPUTER SUPPLIES APS (opløst)
KASPERSKY DANMARK APS
KASPERSKY.DK APS (virker)
TRUSTCOMPUTER APS (.dk virker ikke)
ÅRHUS PC-LAGER APS (virker)


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 20:52:52
Svar/Indlæg:
549/118
#45 :'-(
jeg er ved at sætte et lille brev sammen til club3d for at forklarer hvad der er sket og hvad mine erfaringer med butikken er ligeså..jeg vender tilbage med et svar når der er nyt i sagen..

lidt nyt..jeg har skrevet en mail til århus pc lager og linket til denne tråd samtidig..


#48
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 21:22:08
Svar/Indlæg:
4156/111
Det kan også hjælpe at "true" med at man går til forbrugerstyrelsen... Så plejer de nogen gange at blive bløde i knæene!


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 22:24:43
Svar/Indlæg:
6531/410
der er en lang forklaring på de mange navne.

ÅRHUS PC-LAGER APS
er deres butik hvor tingene koster lidt mere end på nettet.

COMPUSTORE.DK APS (virker ikke)
var deres online butik men computerstore.dk
mente det lå for tæt på deres og de vandt.

derfor blev det til COMPUMAIL.DK APS (virker)

DCS.DK APS
er deres engro/erhverhs afdeling.


KASPERSKY DANMARK APS
KASPERSKY.DK APS (virker
gæt selv





saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 22:36:18
Svar/Indlæg:
7111/480
46# der røj der en til fra listen har eller haft go tiltro til COMPUMAIL.DK og vile gerne købe der selv om den korste lidt emre fra for getmor da den lå en tan højer oppe i hirakiet men den er da lige røjet sig en tur nu der er snart ikke mange butiker man tør købe HW hos ☹


#51
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2008 22:59:22
Svar/Indlæg:
4018/217
#49 Du glemte TRUSTCOMPUTER APS og at kopiere en parentes med sidst i din post 😛 🤡


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 02:02:56
Svar/Indlæg:
6531/410
TRUSTCOMPUTER APS

havde jeg ikke høre om før idag

må være meget gammel det navn eller et de aldrig fik brugt LOL

her er nogke ))))((((()))(( og lidt ,,,,........

så kan du selv leget lidt med dem 🤣


c0olking
 
Superbruger
Tilføjet:
10-12-2008 02:39:00
Svar/Indlæg:
174/47
#0

Jeg vil også gerne give mit råd med.

Indenfor de første 30 dage efter du har købt en vare, kan du reklamere for en mangel på varen. For eksempel et kabel der mangler, når du køber et motherboard, eller en skrue, når du køber en kommode. Det at klistermærket mangler, er en mangel ved varen.

Tag direkte kontakt til club3d, og spørg dem til råds.

Kontakt forbrugerrådet (gratis) og spørg dem til råds.

GØR DET SNAREST MULIGT, UNDLAD AT SMØRE TYKT PÅ, FORTÆL ÆRLIGT.

Fortæl din historie på så mange danske fora som miligt, for at udbrede kendskabet til denne kundetilgang. Huske bedømmelse under grafikkortet(tene) på edbpriser.dk og i edbprisers eget fora. hol.dk eksperten.dk octeamdenmark.dk h2okoeling.dk sol.dk forum.dk - undskyld hwt.dk for alle linksne. Skriv en sigende præcis tekst, som ikke efterlader læseren med særlig mange spørgsmål, og copy/paste den med firmanavnet i emnet.

Jeg bliver så gal, det brænder indvendigt i mig, når jeg læser sådan noget her. Held og lykke!

PS: hwt, vi mangler en rasende smiley.



Overbuary
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 03:05:00
Svar/Indlæg:
1762/50
#alle

Det er ligegyldigt om S/N står på kassen og kvitt, det skal stadig dokumenteres på selve kortet at det er det rigtige for at de kan fører RMA på kortet.

Jeg behandler selv servicesager som den i en noget større virksomhed til dagligt. VI skal dokumentere at det er den rigtige varer overfor grossist/leverandør ellers mister VI pengende. Derfor har de (undskyld jeg siger det) deres på det rene ved at gøre som de gør...

...Hvis det var mig der var service teknikker i denne situation ville jeg dog behandle sagen anderledes, jeg ville nok bare have ombyttet det og kørt sagen som intern reklamation. Det giver simpelthen bedre kundeservice og oplevelsen bliver der lagt vægt på.

Forbrugerrådet ser sikkert tyndt på sagen, jeg tror ikke du for noget ud af det dér. Snak enten med ledelsen af Århus PC Lager direkte eller Kontakt Club 3D. Du kunne faktisk også bede om at snakke med deres grossist, hvor mit gæt nok er Actebis eller Rosenmeier 🙂

Held & Lykke!


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 07:38:18
Svar/Indlæg:
2576/125
#54 Det er rigtig nok, men det vi mistænker dem for er at have fjernet det fra kortet. Men må godt nok sige jeg havde taget det tilbage og sat det S/N fra det andet GFX på. Så kan de da få lidt fra egen skuffe.


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 08:47:04
Svar/Indlæg:
6531/410
#54

jeg har sendt mange gfx kort til rma ved grosist uden serie nummer forde de simpelhen falder af når kortene bliver varme.

jeg tror ikke på de har fjernet det med vilje,


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 09:02:46
Svar/Indlæg:
549/118
nej jeg tror heller ikke de har fjernet det med vilje..men jeg syntes stadig det er en rigtig dårlig behandling når han ovenikøbet (ekspedienten) kan huske jeg købte dem 1 dec..det er der jeg stejler..og når han så ydermere tilbyder mig at destruere kortet..der må jeg indrømme pulsen steg :'-(

det er den der fornemmelse af pludselig at føle sig som deres fjende der tænder mig af..de har altid været superflinke

men når alt kommer til alt..jeg ser hvordan det udvikler sig...jeg er ihvertfald gået videre med det så må vi se

men en ting står fast, jeg er færdig med at smide mine penge derude (som selfølgelig ikke er ret meget set med en virksomheds øjne.. men alligeve)l


#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 09:21:45
Svar/Indlæg:
1581/5
står der serienummer på din faktura? hvis ikke der gør kan de heller ikke kræve at der skal være en lille seddel på kortet. da fakturaen er dit bevis for at du har købt kortet der, og ikke noget klistermærke.

Det er indicier de kommer med når de siger du kan have købt kortet hvor som helst og komme ind med det. Du har oven i købet fået bekræftet fra ekspedienten at du har købt kortet der, selv om det er nok at du har din faktura.

en klokkeklar sag for forbrugerstyrelsen, butikken kan på ingen måde retfærdiggøre den behandling.

og som en lille spekulation/indicie fra mig af, er at en eller anden muligvis tilbyder at "destruere" kortet, fordi vedkommende selv vil rma det, og beholde det nye kort ;)


#59
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 14:34:06
Svar/Indlæg:
4018/217
#58 Jeg sad med præcis samme tanke om at det var for egen vindings skyld.


#52 Kunne simpelhen ikke lade være 😛


#60
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 15:00:16
Svar/Indlæg:
5750/124
#58+59 skumle bagtanker der 🤣


#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 15:27:02
Svar/Indlæg:
1581/5
#60 ja, men hvorfor skulle en butik næsten ellers finde på at opføre sig sådan? det er jo mere grotesk end noget af det chippen i sin tid er sluppet afsted med :)
men det kan jo også blot være de har trukket super-nitten da de ansatte teknikere hehe.


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
10-12-2008 15:50:40
Svar/Indlæg:
1297/50
#57 "men en ting står fast, jeg er færdig med at smide mine penge derude (som selfølgelig ikke er ret meget set med en virksomheds øjne.. men alligeve)l "
Næ det har du sikkert ret i, men jeg smider heller ikke penge der mere. Endnu en butik man skal undgå. Heldigvis er der stadig et par gode shop tilbage 😉 .
Held og lykke med sagen her fra.
Eneste måde jeg kan hjælpe på er at undgå butikken. Og det ville jeg her med gøre.


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 17:02:32
Svar/Indlæg:
2959/206
Som #62 siger, dårlig omtale kan hurtigt sprede sig, Starter måske kun med en enkelt, der fortæller det til et par af hans venner, som fortæller det til deres.. osv,
Som alt andet virker.. God omtale.. rygter.. osv osv.


Det er ikke første gang med Compumail/Aarhus PC-Lager (og hvad de nu kalder sig)..


lerbech
 
Superbruger
Tilføjet:
11-12-2008 11:29:01
Svar/Indlæg:
186/28
hvis kortet er købt online inden for de sidste 14 dage så er det vel bare at sige at det var et fejlkøb


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 11:39:05
Svar/Indlæg:
8947/160
64# Lidt svært når de nu hævder at det kan være et kort der er købt alle steder.!! Så kan han jo heller ikke bare få sine penge tilbage.


obimac
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 11:42:12
Svar/Indlæg:
486/13
#0 Skriv lige til Eb's Vagthundene, om ikke andet for at få afløb for din frustration,
men husk at holde sproget sobert(det er jo Ekstrabladet 🤣) 🙂
Eb.dk Vagthundene: vagthund@eb.dk


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 17:58:17
Svar/Indlæg:
549/118





-----Oprindelig mail-----
Fra: noreply@pc-lager.dk
Dato: 10. december 2008 15:20:22
Til: "kez@ofir.dk" kez@ofir.dk
Emne: [E-mail uden emne]








Compumail ApS
Møllevangsalle 142
8200 Aarhus N

Telefon 70 252 250
Telefax 86 100 768

http://www.compumail.dk




Der er sendt følgende mail vedr. RMA sag 40686.


Hej Kennet,

Desværre passer det ikke at serienummeret står \"printet på grafikkortet\", det er derfor den label sidder på, det er det eneste der identificerer at det rent faktisk er præcist det grafikkort du købte. Desværre har vi selv tidligere været i kontakt med Club 3D i sager hvor en label skulle være blevet ødelagt, og de vil ikke behandle dem i det tilfælde; derfor er vi meget strikse med at den skal være til stede. Har du stadig den originale kasse hvorpå der også er en serienummer label? Så er der måske noget der stadig kan gøres.

Jeg må nu sige, at jeg er ked af at du hænger mig ud ved navn på et forum, specielt da vi overhovedet ikke har talt sammen, og jeg intet hørte om at du ville snakke med mig i butikken. Jeg vil gerne tale med dig om sagen, og du er mere end velkommen til at ringe til mig hvis du skulle have nogle spørgsmål eller kommentarer.

Mvh
Jesper S. Pedersen
RMA Ansvarlig
Direct Computer Supplies ApS.




hej igen..
tak for din mail..
jeg bad den unge mand om at hente dig 2 gange hvor svaret var at du ikke ville tale direkte med mig men kun over mail eller telefon..lige lidt hjalp det da jeg orientere ham om jeg har kørt 50 kilometer for en nærmere udybning af sagen.....der stod tilfældigvis 3 kunder bag mig som hørte dette..
du skriver så i din mail at hvis jeg har kassen kan vi muligvis finde ud af noget ? hvorfor bliver jeg ikke orienteret om det i butikken? eller i telefonen 1 time før jeg for at vide i ikke vil hjælpe mig? mvh kennet







#68
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 18:00:11
Svar/Indlæg:
4156/111
#67

Lame 😐


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 18:15:55
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #67

Det lyder som et skridt i den rigtige retning 🙂


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 18:24:08
Svar/Indlæg:
5224/222
"jeg er ked af at du hænger mig ud ved navn på et forum"

wake up call... de er hermed blacklisted


#71
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 18:25:53
Svar/Indlæg:
4018/217
Godt det ser ud til at kunne gå op i en højere enhed 😉

Dog er det lidt underligt at han anklager dig for at hænge ham ud. Du skriver fx ikke firmanavn i #0 og kommer først med det når der er nogen der spørger.


poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 18:37:52
Svar/Indlæg:
2885/268
århus pc lager er nogle fusker

jeg købte min konfirmations`s computer der ude

nogle måneder sener begyndte den og larme helt vilt
så jeg tog siden af den og der hang blæseren til mit nvidia geforce 2
den hang bare i ledningen

jeg satte ikke blæseren på men skrugede siden på igen
og fik min far til af inlever den hos dem

nogle dage efter ringer de til os og siger at den ikke fejler noget
godt så tager vi ud og henter den

men vi måtte smide 250 kr fordi den ikke fejlede noget ( påstod de )
da vi kom hjem og satte den til larmede den lige så meget som da vi kørte ud med den

jeg skrugede så siden af igen og der hang blæseren så stadig og dinglede rundt i ledningen

altså konkluktion er at de overhovdet ikke har kigget på den
eller også har de bare lige sat blæseren på igen og på den måde kunne påstå at den ikke fejler noget

så det var første og sidste gang jeg handlede der


efter den oplevelse har jeg været meget skæptisk med hvor jeg køber HW henne

jeg plejede at købe hos midtdata da de har den perfekte RMA support
her kan jeg bla nævne at jeg inlevede et grafik kort msi x700 pro OC
jeg ringede en måned efter for at høre hvor langt de var nået med mit grafik kort
de forklarede så at de ikke kunne lave grafik kortet men jeg kunne komme ud og købe noget tilsvarende

her troede jeg så at de mente med tilsvarende at jeg skulle vælge et gfx som kunne det samme som det jeg havede
men tog fejl de 1500 kr som jeg gav for kortet 1.5 år efter købs dato dem kunne jeg købe andet HW for og fik 2 år reglamation`s rat på de nye produkter

men med tiden skete der detsværre et eller andet inde ved midtata
for de kunne simpelthen bare ikke skaffe noget hjem når jeg bestilte der fra
en af tingene jeg bestilte nåede sku næsten og blive forældet inden de fik det hjem
her snakker vi om 3 måneders vente tid hvor de hele tiden udsatte tiden uge for uge

og de gider jeg da ikke og vente på

skal så siges at jeg ikke har handlet hos midtata i lang tid nu og ved ikke om de er blivet bedre til og skaffe ting hjem

ellers er jeg begyndt og handle ved prcdata de har indtil vidre formådet og skaffe de ting hjem som jeg bestiller hos dem

men hvad RMA angår så har jeg ingen erfaring med dem da jeg ikke har haft nogle ting til RMA endno hos dem


mvh Dennis


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
11-12-2008 18:41:39
Svar/Indlæg:
2127/11
hurra for internettet, og nørdfora som dette. Vi har sgu brug for at få spredt ordet, når et firma opfører sig pisse hamrende lortet overfor en kunde.

Nu afklareede søgningen på firmaet dog en del for undertegnede, idet Compumail jo længe har haft et ry som værende et skodfirma at handle med, men alligevel..

For mig er sagen ganske simpel: Sådan noget her må ikke ske. Længere er den ikke. Jeg smider ikke kroner efter dem, uanset i jvilken form de måtte optræde.


poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 18:49:03
Svar/Indlæg:
2885/268
Enig med #73


jeg går også kun efter de gode butikker


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 19:09:59
Svar/Indlæg:
10398/435
Tja, så vidt jeg ved så pålægges sælger ansvaret for at bevise køber er skyld i fejlen. Så længe det er inden for 6 måneder.. Og det er det jo. Kan de ikke bevise at manglen på klistermærket er skyld i fejlen, så kan du med god ret klage til forbrugerstyrelsen. Og hvad Club3D siger til dem, har absolut INTET med sagen at gøre.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2008 19:12:42
Svar/Indlæg:
10398/435