#0
Jeg vil også gerne give mit råd med.
Indenfor de første 30 dage efter du har købt en vare, kan du reklamere for en mangel på varen. For eksempel et kabel der mangler, når du køber et motherboard, eller en skrue, når du køber en kommode. Det at klistermærket mangler, er en mangel ved varen.
Tag direkte kontakt til club3d, og spørg dem til råds.
Kontakt forbrugerrådet (gratis) og spørg dem til råds.
GØR DET SNAREST MULIGT, UNDLAD AT SMØRE TYKT PÅ, FORTÆL ÆRLIGT.
Fortæl din historie på så mange danske fora som miligt, for at udbrede kendskabet til denne kundetilgang. Huske bedømmelse under grafikkortet(tene) på edbpriser.dk og i edbprisers eget fora. hol.dk eksperten.dk octeamdenmark.dk h2okoeling.dk sol.dk forum.dk - undskyld hwt.dk for alle linksne. Skriv en sigende præcis tekst, som ikke efterlader læseren med særlig mange spørgsmål, og copy/paste den med firmanavnet i emnet.
Jeg bliver så gal, det brænder indvendigt i mig, når jeg læser sådan noget her. Held og lykke!
PS: hwt, vi mangler en rasende smiley.