Helt korrekt valg i mine øre! 😉
Sennheiser er slet ikke så gode som mange for det til at lyde somom... De er self. bedre og mere imponerende end meget af det Bilka crap der findes der ude. Men sammenlignet med andre high-end mærker, der falder de sku igennem, Synes helt ærligt ikke de er pengene værd, når man bla. kan få SR80 til omkring en tusse.
Er personligt komme til at grine en ejer af HD650 lige op i hovedet, da jeg hørte dem sammenlignet med Grado RS1, og det var ikke engang med vilje... Det er self. to forskellige prisklasser, men det er dog stadig det ypperste fra hver producent. Men det var helt gennemgribende hvor meget HD650 fik mudret lyden helt vildt. Havde sku nok forventet lidt mere af Sennheiser end det?
SR80'erne har en klassisk middle class hifi lyd, hvor bassen er boostet en lille smule, men det er overraskende lille kvalitets medsig forskel op til de større modeller, og SR80 er klart den model, hvor du får mest for dine penge! SR60 og dens puder er lidt for meget budget agtig.
Men personligt elsker jeg den åbne og frie lyd Grado kan lave, og har selv både SR80 og RS1 stående her hjemme 😉