Elitebruger
Tilføjet:
10-12-2008 13:47:44
Svar/Indlæg:
725/128
Hej.
Jeg har det problem at Outlook 2007 sp1 er begyndt at fryse for mig når det startes op, det siger det skal reparerer en datafil, men den fryser fuldstændigt hele computeren uden BSOD og kun hard reset kan få den ud af det ☹
Jeg kører Vista x64 Ultimate SP1 og vil gerne bare kunne gemme mine mails og kontaktpersoner, men end ikke det kan jeg komme til.
Jeg har prøvet at starte outlook i dens frejlsikredetilstand uden det hjælper og jeg har også forsøgt at gøre det fra Vistas fejlsikrede tilstand, men kan intet gøre fordi Outlook 2007 fryser maskinen så hårdt.
Hvis starter taskmanager op inden man starter Outlook kan man INTET se i taskmanager, der ser alt bare normalt ud, den viser at Outlook fryser, men man kan ikke lukke outlook igen, heller ikke fra taskmanager, har prøvet og ventede i over en halv time, der sker bare intet.
Nogen der har nogen ide til hvordan jeg reder mine mails, for jeg kan jo ikke engang gøre det via Windows mail da der jo er det der MAPI problem som gør at man ikke kan importerer fra Outlook TIL Windows Mail, kun den anden vej rundt, det er så latterligt.