Hej. jeg er indehaver af et Philips 42" LCD TV 42PFL7332FS. Jeg har tilsluttet et stk Denon DVD-afspiller med HDMI samt haft sat en Playstation 3 til med HDMI. Ingen problemer. Nu har jeg så købt en WD TV HD player, http://www.wdc.com/en/products... og den virker fint med composite, men med HDMI er billedet ubrugeligt. Det farer rundt på skærmen og der er grønne og blå streger fra højre mod venstre. Nu til det underlige. Jeg bar omtalte WD player ind til nabo'en og tilsluttede den til hans Sharp lcd. Der virker WD playeren fint i HDMI med samme kabel. Philips TV - kabel 1 - denon DVD = Virker fint Philips TV - kabel 1 - PS3 = Virker fint Philips TV - kabel 1 - WD player = Virker ikke
Sharp TV - kabel 1 - denon DVD = Virker fint Sharp TV - kabel 1 - WD player = Virker fint
Det er samme HDMI kabel der er brugt i alle tilfælde, og vi har prøvet både "auto" samt sætte alle opløsninger i playeren fast, men ingen af dem virker på mit Philips, og alle sammen virker på hans Sharp. Jo lavere opløsning jo míndre billedforstyrrelser, men ingen virker perfekt, hverken i 50hz eller i 60hz.
Hvad kan jeg gøre? (ud over at returnere WD playeren og lade være med at købe Philips TV mere)