Håber fandme ikke ÅB får point, bare tanken om en nøgen Lynge-Jacobsen gør mig syg :'-( Nej spøg til side 😀 Go ÅB, ville være rart at se andre danske hold en FuCK og Bundby have en smule succes i CL 😀
Tabte 300 kr på den havde sat en sejr på Man. U i handicap ☹
Men det er fedt af Aab, det er helt sikkert, og jeg fatter ikke hvorfor Kuhn ikke får den træner licens, han må være danmarks bedste fodbold træner PT 😉
På forsiden af The Sun og Times er der historier om Rooneys svinestreger. Jeg håber han får karantæne, den mand hører mere hjemme i en boksering end på en fodboldbane.
Stolt af at være jyde. Når man ser at Nordjyderne overgå FCK og Brøndby. brøndby har også gjort det godt i europæisk fodbold, men bare ikke helt så godt. Det beviser også selv om man er the underdog. Kan man sagtens gøre et godt resultat, hvis man arbejder for det. Man tror på at det lykkes.
Sidste gang var det FCK der fik lov at prøve kræfter af mod MU på deres hjemmebane. De tabte 3-0 😀 Før dem havde Brøndby chancen, hvor de tabte 5-0 😀 Så kom AaB i går, og lavede 2-2. Det er fandme klasse så det siger spar uendelig!