#7 Det tror jeg ikke du vil kunne, medmindre du smider 2 x 280GTX i SLI, så kan det helt sikkert mærkes. Hvis du kun spiller spil, så er det ikke nødvendigt at skifte.
Ja, der er stor forskel på E8400 E0 til E8400 C0. Min C0 kører standard clocks med 60 grader når jeg bruger Prime95. :'-( Lorte CPU... glæder mig til jeg får råd til en quad core. :yes:
#11 Så er der et eller andet grueligt galt. Er du sikker på at du har monteret dit vandkøling ordentligt?
Min CPU bliver også så varm som din, men jeg kører altså 4.25 GHz. Godt nok er min en E0, men så stor er forskellen altså heller ikke i varmeudvikling 🙂
Det sidder perfekt, men jeg har lagt mærke til at der er et stykke på slangen hvor slangen er lidt fladere end andre stedet. Men jeg skal snart have nyt system: http://hwt.dk/forumthread.aspx... Pumpe: Laing DDC 1T --600 DKK-- som jeg modder så den kører 18 Watt i stedet for 10 Watt.
Reservoir: XSPC Passiv Alu Reservoir 250mm --325 DKK--
Radiator: XSPC RS360 Triple Radiator, som skulle være rigtig god. --375 DKK--
I alt: 1280 DKK fra Coolerkit.dk
Jeg tror også jeg smider 3 gange Scythe Ultra Kaze 3000 - 120 mm. 45.9 dBA er godt nok meget, men kølingen er også derefter. Køber også lige en bagplade. Mon ikke det er bedre end XSPC H20 sættet. 😀
Undskyld at det er lidt off topic, men jeg tror også at #0 har fået svar dvs. E0. 🙂