Ebay.co.uk - nogen erfaringer?

Hyggehjørnet d.  12. december. 2008, skrevet af RasmusAnden
Vist: 358 gange.

RasmusAnden

Superbruger
Tilføjet:
12-12-2008 10:17:57
Svar/Indlæg:
880/67
Hej 🙂

Jeg sidder og kigger på et batteri til en pda, jeg har fået (HP iPAQ hx2190) da den mangler et, for at jeg kan finde ud af om den virker.

jeg har så fundet et batteri, der skulle passe til den model, på ebay.co.uk, men er det sikkert nok at købe derfra, hvis jeg bruger mit visa electron? - er der noget, man skal være ekstra opmærksom på, ved køb over ebay? - alle tips er mere end velkomne 🙂

batteriet er dette: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayI... - sælgeren, ser ud til at være reel nok, så jeg ser ikke nogle problemer der, ville bare gerne lige vide, til en anden gang. 😉

/Rasmus
Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2008 10:51:23
Svar/Indlæg:
3214/18
Jeg ville oprette en PayPal-konto. Så er der i hvert fald sikkerhed bag, hvis du skulle risikere ikke at modtage nogen varer. Du knytter simpelthen bare kontoen til dit VISA. Det virker ret simpelt, og stort set alle handler på ebay kan betales på den måde.

H410

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2008 11:12:02
Svar/Indlæg:
55/1
hey.. Jeg har handlet der talrige gange, og har alle gange brugt paypal. Jeg har også linket mit Visa Electron til paypal, og det fungerer super.. Der har aldrig været nogle problemer, bortset fra en gang hvor jeg aldrig fik min pakke..

RasmusAnden

Superbruger
Tilføjet:
12-12-2008 11:18:20
Svar/Indlæg:
880/67
#1 og #2 - jamen, så vil jeg lige oprette en paypal konto 🙂

mange tak for svarene 😉

Trueson

Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2008 11:24:55
Svar/Indlæg:
638/62
Vil lige bakke de tidligere svar op, har handlet der mange gange, aldrig haft nogle problemer...

Ebay er utroligt gennemsigtigt på den måde at du kan se hvor mange handler som en given sælger har gennemført, og hvor tilfredse tidligere kunder har været. :)

Og ja, paypal skal du bruge... bankoverførsler har jeg selv brugt nogle gange, men du har ikke samme sikkerhed.

good luck :)

ressurex

Elitebruger
Tilføjet:
13-12-2008 19:55:46
Svar/Indlæg:
224/94

Men lad nu være med at lave en direkte konto hos dem, der er nemlig 2 muligheder såvidt jeg ved. Nøjes med den konto hvorpå dine køb bliver trukket direkte på dit kort og ikke fra en paypal"konto".

ellers fungerer paypal upåklageligt, og ikraft af vi er flere og flere (2005-2009) der bruger det, bruger mange sælgere det efterhånden som standard, hvilket er kanon.

har købt alle mine julegaver via ebay og andre sites der understøtter paypal. helt kanont.

Offtopic.

---------------

www.dealextreme.com har meget lir der minder om gadgets.dk, men sælger også meget kvallitetsvarer skal jeg lige fortælle. leveringstiden er nok 14 dage, men hvad du ikke kan finde derinde af ting du liiige ku bruge.